Kroppakuvia taas kerran

guess
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
onkohan guess tanssinut joskus martinan tanssiryhmässä..tai kaveri tms. jossakin olen martinan ja guessin nähnyt yhdessä..
Itseasiassa olen yksi ryhmän kolmesta perustajasta! ;) Jäin pois kun tulin raskaaksi ja nyt keskityn lapseeni yökeikkailun sijaan. :D
 
guess
Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen:
guess no on mulla sitten vaan aika hyvä muisti :D
mä muistan kun olin sen nimisen opettajan hip hop tunneilla kun Petra..sukunimeä en muista,olitko samassa?
kävin siellä kun olin siis yläasteella,et juu siitä on aikaa semmoset 10vuotta
Juu, Petra Korpi ja sit oliks se toinen joku Heidi? :) Suomi on pieni paikka.. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Little miss marsh:
Mua jäi häiritsee semmonen ku sanokaas tosta mun kuvasta paljonko tarttis pudottaa painoo? Kolme kiloo? Enemmän? :D Sori :ashamed:
Ei yhtään, tuo on minusta kaunis ja naisellinen! Toisin kuin oma :D Tällä hetkellä näytän joltain pamelalta ku vyötärö pieni ja maitosilarit :D Ja se ei ole kaunista kun kylkiluut näkyy!
 
Alkuperäinen kirjoittaja tiiru:
Alkuperäinen kirjoittaja Little miss marsh:
Mua jäi häiritsee semmonen ku sanokaas tosta mun kuvasta paljonko tarttis pudottaa painoo? Kolme kiloo? Enemmän? :D Sori :ashamed:
Ei yhtään, tuo on minusta kaunis ja naisellinen! Toisin kuin oma :D Tällä hetkellä näytän joltain pamelalta ku vyötärö pieni ja maitosilarit :D Ja se ei ole kaunista kun kylkiluut näkyy!

Tossa peittyy toi raskauden jälkeen jäänyt löysä nahka lärpyke mut ei sitä taida millään saada pois? :whistle: Välil on sellanen olo että siitä vois tarjoilla samppakaljaa ihmisille :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Little miss marsh:
Alkuperäinen kirjoittaja tiiru:

Laitan tähänkin saman kuvan :)
Vauva syntyi kaksi kk sitten joten vähän outo :D Mutta ihan tyytyväinen silti..vähän kun tsemppaisin :D:D
mulle kyllä kelpais tu sun kroppa oikeenki hyvin :) :)
Jos mulla olis vatsalihakset, edes pienet, olisin tyytväinen :p
Nyt on lähinnä luu, nahka ja linea negra :kieh:
Mutta ruoho on aina vih.... :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja tiiru:
Alkuperäinen kirjoittaja Little miss marsh:
Alkuperäinen kirjoittaja tiiru:

Laitan tähänkin saman kuvan :)
Vauva syntyi kaksi kk sitten joten vähän outo :D Mutta ihan tyytyväinen silti..vähän kun tsemppaisin :D:D
mulle kyllä kelpais tu sun kroppa oikeenki hyvin :) :)
Jos mulla olis vatsalihakset, edes pienet, olisin tyytväinen :p
Nyt on lähinnä luu, nahka ja linea negra :kieh:
Mutta ruoho on aina vih.... :p
:D
Mulla on mut ne ikävästi peittyy ton systeemin alle :D:D
 
22vieras
Toi guessi vois laittaa ihan tavallisen kuvan itestään.ilman maskeerajan tekimii meikkei,ammattilaiskuvaajaa ja kameraa täydellisii valaistuksii ja kuvan ammattilaismuokkauksii.nolo.
 

Yhteistyössä