Kroonikkolakana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aamuäree
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Siis ihan samanlaisia saa kaupasta - muumi suoja-alustoja. Näitä meillä on sängyssä. Arvokkaita ehkä mutta säästää pyykiltä!

http://www.muumivaipat.fi/muuttuotteet.asp

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;21982929:
3kk ollaan nyt pidetty sitä kastelupäiväkirjaa, saisikohan sillä pelkästään niitä suojia?
Lääkärille meno 2 viikon kuluttua mutta mä en enää kertakaikkiaan jaksa.

saisitko mitenkään lääkärille tietoa teidän kestämättömästä tilanteesta jo etukäteen? Hoitajan kautta, lääkärille soittamalla, soittopyynnöllä?

Sen suojan voi myös laittaa "päällimmäiseksi". Jos lapsi on rauhallinen nukkuja niin se kaikki pissa on taatusti siinä suojassa eikä lakanoissa.

Oma 5vuotia yökastelija kyllä nukkuisi lammikossa, jos laittaisin sen froteen päällimäiseksi ja kaikki pissa pysyisi siinä suojassa.... Todennäköisempaa on, että valuisi kuitenkin sänkyyn/lattialle. Sen verran runsaasti sitä pissaa kuitenkin tulee...

Kiitoksia kaikista uusistakin vinkeistä!

Mä heti yöllä aloin neuloa 4 kertaisesta hahtuvasta suojaa kun löysin yhden kerän.
Teen semmoisista ainaoikein neulotuista kaitaleista, pysyy hyvin vaikka teeveetä katsellessa käsissä eikä muodostu oikein painavaksi käsitellä.

Noita Muumijuttuja vois etsiskellä kaupasta, niin on sitten varalla kun muut on märkinä.

Niin siis sellaiseksi varajutskiksi mä sellaisia aioinkin hankkia.

Missä päin asutte? Meillä ois Tampereella joutavana joku sellanen sänkyyn laitettava juttu jonka pitäis olla tosi imukykyistä materiaalia, on paksuudeltaan ja ulkonäöltään jotain vähän sellasta hiirimaton tyylistä juttua. Olen saanut tuon näytteenä mutta ei ole koskaan ollut tarvetta..

Missä päin asutte? Meillä ois Tampereella joutavana joku sellanen sänkyyn laitettava juttu jonka pitäis olla tosi imukykyistä materiaalia, on paksuudeltaan ja ulkonäöltään jotain vähän sellasta hiirimaton tyylistä juttua. Olen saanut tuon näytteenä mutta ei ole koskaan ollut tarvetta..

Etelä-Pohjanmaalla.

Mutta jäi kiinnostamaan että mitenköhän tuon 'maton' pesu tapahtuu? MAhtuuko se koneeseen ja kuivaakohan kuin nopeesti?

heiheihei, nopeemmin sä pyöräytät fleecestä kaksinkertasen alusen sänkyyn, ainakin se suojaa patjan kun ei laske läpi.
Tätä meillä käytetään pissavahinkojen estoon, eikä hiosta niinku muovitettufrotee.
Jos oikeen ohuen suojan patjalle tahtoo niin sit vaan softista ja päälle pyyhe ja lakana.
Tuo fleece kävis tietty myös peitosta kun on pipkkusen helpompi pestä ko täkki.
Voimia ja jaksamista!

Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy;21985522:
heiheihei, nopeemmin sä pyöräytät fleecestä kaksinkertasen alusen sänkyyn, ainakin se suojaa patjan kun ei laske läpi.

Ei muuten käynyt edes mielessä....... :ashamed:
Kiitos kun muistutit!

Kotisairaanhoidon tarvikejakelusta kävin just hakemassa terveydenhoitajan 'luvalla' 10 kpl niitä isompia kroonikkolakanoita ensiavuksi.

Uusimmat

Yhteistyössä