Onko kenelläkään automaattista One Touch -vessanraikastinta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :/
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:/

Vieras
Miten sen vaihto-osan saa vaihdettua, kun yritin sitä poistaa niin näyttää että se on niin hankalasti siinä muovi-osassa kiinni ettei lähde kuin rikkomalla. Vai onko tarkoituskin sen olla kertakäyttöinen?

Alkuperäinen kirjoittaja f:
siis semmosta patterilla toimivaa mötikkää? meillä sellanen johon vaihdetaan se pullo ja voi säätää sen ajan milloin se suhauttaa

Joo, mä otin siitä sen "pullon" pois mutta en saa siinä kiinni olevaa muoviosaa pois

Alkuperäinen kirjoittaja :o:
Alkuperäinen kirjoittaja meillä on:
ei sitä muovia oteta siitä irti.
Ne myydään sellaisinaan

Mutta mistä niitä täyttöpakkauksia sitten saa? kun eikö ne kaikki ole sellaisia ilman muvipötikkää olevia?

niitä myydään yleensä siellä missä itse laitteitakin.
Ja eivät ole pelkkiä muovipötiköitä vaan juuri sellaisia mikä siellä sisällä nytkin on.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No voi vitsi mitä turhaa muovia pitää sit joka paikkaan ämpätä :( Ja nyt pitäis jonnekin toiselle puolelle kaupunkia lähteä hakeen täyttöjä

täälläkään niitä täyttöjä ei löydy kuin yhdestä kaupasta.
pitää varmaan haalia isompi satsi kerralla

Alkuperäinen kirjoittaja Tai:
Tulitikkuaski vessaan ja raapaiset yhden aina ison asian jälkeen :) Ei takuulla tule muovijätettä :laugh:

Kannatan! Jos siis on hajuhaittoja..

Karmein on mainos, jossa lapsi kinuu vanhemmaltaan tuota muoviturhaketta. Kai se sit täytyy ostaa kun kerran Lapsi haluaa :)

Alkuperäinen kirjoittaja poipoipoi:
Alkuperäinen kirjoittaja Tai:
Tulitikkuaski vessaan ja raapaiset yhden aina ison asian jälkeen :) Ei takuulla tule muovijätettä :laugh:

Kannatan! Jos siis on hajuhaittoja..

Karmein on mainos, jossa lapsi kinuu vanhemmaltaan tuota muoviturhaketta. Kai se sit täytyy ostaa kun kerran Lapsi haluaa :)

No eikö tuo laite ole hajuhaitta pahimmasta päästä? Yhdellä tutulla on sellainen eteisessä ja suihkauttaa puolen tunnin välein halvan partaveden hajuisen tujauksen. kukin tyylillään tietty :D

no mun mielestä se on paljon parempi tuoksu kuin joku raapastu tulitikku -yäk. ja vaarallistahan tuommonen tulitikuilla pelleily vessassa on. niitä uusia pulloja saa ainakin isommista tarjoustaloista.

Alkuperäinen kirjoittaja b:
no mun mielestä se on paljon parempi tuoksu kuin joku raapastu tulitikku -yäk. ja vaarallistahan tuommonen tulitikuilla pelleily vessassa on. niitä uusia pulloja saa ainakin isommista tarjoustaloista.

sen verran vielä, että en minäkään tuota mihinkään eteiseen tms. laittais

Yhteistyössä