N
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 2v:n äiti;28047332:Lisään vielä: Unilelu.![]()
Pakko kysyä eikö sen lapsen mukana tule mitään?
Mihin esim. kärryt jäävät; millä lapsi tuodaan (turvaistuin?)
Eikö lapsiparka saa mitään omaa mukaan, edes vaatetta tai tuttuja leluja :|
Surullista kyllä, mutta armaassa kotimaassammekin on lapsia, joilla ei alunperinkään ole mitään muuta kuin kusenpolttama patja jonkun läävän nurkassa.
Kriisisijoitus kielii minun tulkintani mukaan siitä, että lapsi on ollut kotonaan välittömässä vaarassa. Ei siellä silloin asiat kovin hyvin ole.
Sänky, turvaistuin, vaatetta, vaippoja,kylpyamme, muutama lelu, niillä lähtisi liikkeelle ja sitten tarpeen tullen sitten muuta, esim lastenastioita jos ne tuntuvat tarpeelliselta.
Valitettavasti me etelä-suomessa!![]()
Joo toki ymmärrän.
Mä luin jotenkin huonosti tuon viestin enkä tajunnut että tää on sossun järkkäämä sijoitusperhe.
En tajunnut että sijoitusperhe kyselee täällä mitä kuuluu hankkia... oma virhe :ashamed:
No panic
Olen näissä välillä vähän kärkäs...monilta nykyään on hämärtynyt käsitys siitä, että todella Suomessakin elää lapsia aivan käsittämättömän hirvittävissä oloissa. Ja sitten tehdään ls-ilmoituksia, kun naapurin Perttiä ei viedä muskariin ja sen mutsikin polttaa tupakkaa. Niin välillä vähän nyppii :/
Pakko vielä lisätä, kun nyt vauhtiin pääsin..tunnen ihmisiä, joita on lapsena raiskattu, poltettu tupakalla, pantu säkkiin ja paiskottu seiniin ynnä muuta aivan saatanan sairasta ja kuvottavaa. Osa on päässyt kotoaan pois vasta täysi-ikäisyyden kynnyksellä. Mm. näistä ihmisistä tulee niitä "loisia", joilla monien palstalaistenkin mukaan on kaikki edellytykset ottaa itseään niskasta kiinni ja pärjätä elämässä. Ottaa elämä haltuun ja olla yhteiskunnan jäsen. Olla vastuullinen, järkevä ihminen joka kouluttautuu ja tienaa jos vain haluaa. Loisia, joita voi aina sopivan tilaisuuden tullen halveksia ja kyykyttää.
Meiltä löytyy nuo kaikki 2v 2kk ikäiseltä. Miksi niitä ei saisi käyttää?
Meiltä löytyy nuo kaikki 2v 2kk ikäiseltä. Miksi niitä ei saisi käyttää?