Kriisinaika

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MM
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
""Avioliitossani on vikaa.

Petin vaimoani. Sen tähden hän ei ole enää iloinen, eikä lysti.

Koska minun vaimoni ei ole iloinen, eikä lysti, petän häntä edelleen. Mutta vaimoperkele se minua vahtii - ei se ikinä anna anteeksi, eikä ole enää iloinen, eikä lysti!

Hitto, että on hankala vaimo!

Ja tältäkin keskustelupalstalta on niin pirun vaikeata löytää ketään, joka sanoisi:

Voi miesparka, olosuhteiden uhri! Petä ja jätä vaimosi, lapset ulos pakkaseen ja talo myyntiin! Kyllähän sitä pitää päästä moloa tunkemaan englantilaiseen kirjekaveriin - kerranhan sitä vaan eletään!

Miksei minua ymmärretä - miksi ovat ilkeitä kaikki?

Ei äiti ollut näin ilkeä.

Pitäisiköhän muuttaa takaisin äitin luokse?""

Tunnut olevan aikamoinen tomppeli, rivien välistä huokuu
empatian puute. Minä, minä, minä. Kas kun et ajattele mitä lapsetkaan sanoisivat. Kiihkeä suhde naisen kanssa jota ei ole edes nähnyt? Pyttsan. Taitaa olla vikaa päänupissa.

Sinulle alkuperäinen; Eroa! Itse tein niin, olin aviossa 24 vuotta, josta viimeset 10 vuotta harkitsin ja harkitsin eroa. Nyt kun sen vihdoin tein, kadun vaan koko ajan miksen lähtenyt siitä tyhjästä, kylmästä liitosta aiemmin. Tein väärin kun ajattelin että sitten parempi kun lapset isompia! Meidän perheelle olisi kaikille tehnyt ainoastaan hyvää jos olisimme osanneet erota aiemmin! Tämän vuoksi en kehota ketään miettimään ja harkitsemaan eroa vuodesta toiseen. Jos avioliitto on loppuun jo eletty, ei sitä enää voida mitenkään väkisin saada kokoon! Näin se vaan menee....