kriisiapua mulle, kiitos!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja surullinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

surullinen

Vieras
kertokaas nyt mulle et minkälaisia asioita olisit valmis antamaan miehellesi anteeksi?
mitä et pystyis antamaan anteeks?
ja onko sun tarvinnut antaa anteeks jotain, joka on tehnyt tosi tiukkaa?

olen aina antanut miehelle kaiken anteeksi,koskaan en ole unohtanu, 3 on minua pettänyt ystäväni kanssa,miehen pidin ja kaverin heitin menemään. olin 15 vuotta kun miehen tapasin,koskaan en ole muiden kanssa ollut ja en osaa kuvitella elämää ilman häntä :( lapsikin meillä on...

Alkuperäinen kirjoittaja anteeksi annan:
olen aina antanut miehelle kaiken anteeksi,koskaan en ole unohtanu, 3 on minua pettänyt ystäväni kanssa,miehen pidin ja kaverin heitin menemään. olin 15 vuotta kun miehen tapasin,koskaan en ole muiden kanssa ollut ja en osaa kuvitella elämää ilman häntä :( lapsikin meillä on...

Korjaus siis 3kertaa on pettänyt....

En antais anteeksi väkivaltaa missään muodossa eli sisältää myös huonon käytöksen minua kohtaan. En antaisi anteeksi myöskään luottamuksen pettämistä (uskottomuus, asioiden salailu, ym.)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En antaisi anteeksi pettämistä enkä lyömistä. Rankan valehtelun olen kerran antanut anteeksi.

mikä oli valehtelun "aihe"?
mun ilmeisesti pitäis antaa anteeks vuosia jatkunut valehtelu...
ja voin sanoa et tiukkaa tekee!!! unohtamaan en ikänä pysty ja pelkäänkin et syökö se sitten suhdetta ikuisesti?

Lyömistä en minäkään voisi anteeksi antaa. Kerrankin jos minua mies lyö, niin tyttöjen kanssa kyllä lähdemme ja kauas. Ja mieskin sen tietää.
Tuo vuosia jatkunut valehtelu voisi kyllä kanssa olla semmonen mikä pistää uudestaan asioita mietityttämään ja riippuen tietty asiasta, voisi olla etten anteeksi pystyisi antamaan ainakaan heti. En sitten tiedä miten ajan saatossa, mutta voipi olla että riitojen yhteydessä asia tulisi aina uudestaan esille. :(

Olen antanut anteeksi valehtelun ja pettämisen. Unohtanut en ole....
Nyt menee taas ihan ok. Syy yhdessä oloon on pitkä yhteinen taival ja pitkät yhteiset velat ja lapset.
JA laiskuus muuttaa elämäni kertaheitolla.Pettäminen ja valehtelu tapahtuivat siis vuosi sitten. Mies säihkähti vahvaa suuttumustani ja erouhkausta (olis siis todella eroamassa, mutten sitten lopultakaan aijettani toteuttanut).Nyt on aika haalistanut vihani ja tässä sitä yhdessä edelleen tallataan......

Yhteistyössä