Kriisi!! Apua! Mä saan auton

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pesky Pixie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Pesky Pixie

Aktiivinen jäsen
11.09.2008
26 526
2
36
Ihan kamala juttu. :D Eiks ookin? Siis normaalisti ihmiset kai vaan ostaa auton ja on tyytyväisiä :xmas: Mut mä oon ihan kauhuissani :O En ollut koskaan halunnut tai ajatellut auton ostoa, vaikka kortti onkin, mutta sain työtarjouksen, jossa autoa tarvitaan, ja nyt olen menossa tunnin päästä hakemaan sen. :O Mua PELOTTAA!!

:O

ajelet aluksi hiljaiseen aikaan rauhallisia teitä että saat tottumusta, tunninkaan päivässä kun ajelet niin jo siihen pian tottuu

ajattele vaikka että niin, että auto on niin yksinkertainen kampe että sitä voi ohjastaa jopa putkiaivoilla

ajelet aluksi hiljaiseen aikaan rauhallisia teitä että saat tottumusta, tunninkaan päivässä kun ajelet niin jo siihen pian tottuu

ajattele vaikka että niin, että auto on niin yksinkertainen kampe että sitä voi ohjastaa jopa putkiaivoilla

No en mä sitä ajamista niin pelkää, olen mä aina ajanut autoa, toisten autoja vaan. :D Periaatteessa oli meillä silloin joskus autoja, mut ne oli kaikki mun ex-miehen nimissä, ei mulla omaa ollut, ajelin vaan niillä. :) Mut kun kun ku... en mä osaa hoitaa sitä :O tankata osaan, mut en mä ole ikinä koskaan vaihtanut öljyjä tai lisännyt niitä tai laittanut pissapoikaan sitä... sitä... juttua :D

Jos saa senvertaa nyt tähän suon heikkoon suomenkieleesi puuttua, että sä et suinkaan SAA autoa, vaan sä ostat auton...ja maksat siitä vieläpä ihan kipeesti.

Ja ei, yhtään en ole kateellinen...en sitten lainkaan. Siis ollenkaan en mäkään haluaisi. En sitten niin tippaakaan. Mä katos pärjään oikeen vaan hyvin meidän 10v vanhalla rutkulla...mitä nyt pellit vähän ruostuu ja takana lonksuu ja ja ja...

Nih.

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;26418656:
:O
muistat vaan katella risteyksissä oikeelle ja vasemmalle. ;)

Juu muistan :D Ei vaan ei se ajaminen oo ongelma, mä oon aina onnistunut ajamaan todella paljon ilman omaa autoa :xmas: mut miten mä osaan hoitaa sitä pikkuista.. :( En mä tiedä miten renkaatkaan vaihdetaan. :D

No en mä sitä ajamista niin pelkää, olen mä aina ajanut autoa, toisten autoja vaan. :D Periaatteessa oli meillä silloin joskus autoja, mut ne oli kaikki mun ex-miehen nimissä, ei mulla omaa ollut, ajelin vaan niillä. :) Mut kun kun ku... en mä osaa hoitaa sitä :O tankata osaan, mut en mä ole ikinä koskaan vaihtanut öljyjä tai lisännyt niitä tai laittanut pissapoikaan sitä... sitä... juttua :D

Sä olet ennenkin lainannut mun miestäni, joten saat lainata tälläkin kertaa, jos siltä tuntuu. Se opettaa suille pissapoikajutut :laugh:

• Tykkää
Reactions: Pesky Pixie
Jos saa senvertaa nyt tähän suon heikkoon suomenkieleesi puuttua, että sä et suinkaan SAA autoa, vaan sä ostat auton...ja maksat siitä vieläpä ihan kipeesti.

Ja ei, yhtään en ole kateellinen...en sitten lainkaan. Siis ollenkaan en mäkään haluaisi. En sitten niin tippaakaan. Mä katos pärjään oikeen vaan hyvin meidän 10v vanhalla rutkulla...mitä nyt pellit vähän ruostuu ja takana lonksuu ja ja ja...

Nih.

No totta. Mun pitikin korjata, että en mä sitä suinkaan saa vaan oon naimisissa sen kalliin kojeen kanssa vaikka kuinka kauan. Kalliisti naimisissa. Mut jos sä ottaisit sählymailan ja koittaisit vaikka lentää sillä? Kuten luudalla? :whistle:

• Tykkää
Reactions: päätön
laita FBhen avunpyyntö ja joku näppärä kaveri pitää sulle varttitunnin kurssin tavanomaisimmista tarkistuskohteista

öljyn tsekkaus ja pissapojan täyttö ei ole rakettitiedettä, öljyjä ei edes kannata ite alkaa vaihtamaan vaan vie kylmästi lähimmälle pajalle huoltoon kerran pari vuodessa

• Tykkää
Reactions: Pesky Pixie
Juu muistan :D Ei vaan ei se ajaminen oo ongelma, mä oon aina onnistunut ajamaan todella paljon ilman omaa autoa :xmas: mut miten mä osaan hoitaa sitä pikkuista.. :( En mä tiedä miten renkaatkaan vaihdetaan. :D

kysy täältä palstalta ohjeet ja valikoit vastauksista ne oikeat. :D

minkä auton haet, jos saa udella ?

Tuttu tunne. En olis koskaan korttia halunnu mutta äiti ilmoitti autokouluun ja vei ekoille tunneille etten livistä. Käski myös valkata auton jonka voi ostaa mulle tai hän ostaa naapurin tädin loppuun ajetun Corollan mulle. Maksoi se sentään koko koslan ja vakuutukset ekat vuodet, sen jälkeen joululahjaksi yhden osan ja synttärilahjaksi toisen.
Auto on kyllä vaihtunut, mutta mitään en siitäkään maksanut, halusin eroon vanhasta ja sattui samaa ajatteleva vastaan.

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;26418763:
merkki on tehny niin kauan moottoripyöriä ja kaikkee muuta että eiköhän ne auton saa aikaseks.
ainaki ne joita olen kokeillu on ollu ihan kohtuullisia ajaa niinkin pieniks autoiks.

Joo oli se ihan näpsäkkä :xmas: Ja kun mä oon pieni niin mulle sopii pieni auto :heart:

• Tykkää
Reactions: chef

Yhteistyössä