huhtikuun lopus menossa
laittakaapas tähän vinkkiä mitä kannattaisi siellä kokea-katsastaa.meillä lapset (kouluikäiset mukana).
oi...mikset tykänny?Ajateltiin että olisi kiva paikka kun matkatoimistossa sitä niin kehuttin lapsiystävälliseksi ym.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Siel on sellainen Lasten tarviketavaratalo Jumbo missä myydään aikasta edullisesti lastenvaatteita, leluja ja muuta sälää, mm. koulutarvikkeita ja pelejä.
Itse en kyl tykännyt Haniasta ollenkaan kun siellä oltiin mutta toivottavasti teille tulee onnistunut loma. =)
No kova liikenne ja hirveesti ihmisiä ainakin ihan Haniassa. =)Alkuperäinen kirjoittaja alup.:oi...mikset tykänny?Ajateltiin että olisi kiva paikka kun matkatoimistossa sitä niin kehuttin lapsiystävälliseksi ym.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Siel on sellainen Lasten tarviketavaratalo Jumbo missä myydään aikasta edullisesti lastenvaatteita, leluja ja muuta sälää, mm. koulutarvikkeita ja pelejä.
Itse en kyl tykännyt Haniasta ollenkaan kun siellä oltiin mutta toivottavasti teille tulee onnistunut loma. =)
matkaa haniaan noin 7-8 km.nektar beach-hotelli.Alkuperäinen kirjoittaja kukavaan harmaana:Ootteko ap menossa ihan Hanian kaupunkiin vai niihin "lähikyliin"?
Kallis hintataso muualla paitsi siellä jumbossa, tylyä palvelua jos palveltiin lainkaan, täysin turistirysä...siis pelkkää hotellia, ravintolaa, turistikrääsäkauppaa täynnä, lentokentällä revittiin meidän matkalaukut auki ja tullivirkailijat heittivät aivan kaikki vaatteet ja matkatavarat kentän lattialle. On kuulemma tavallista Kreetan lentokentällä. Jouduttiin itse pakkaamaan tavarat takaisin matkalaukkuihin kauhealla kiireellä, eikä laukuista edes löytynyt mitään "salakuljetettavaa" tavaraa.Alkuperäinen kirjoittaja alup.:oi...mikset tykänny?Ajateltiin että olisi kiva paikka kun matkatoimistossa sitä niin kehuttin lapsiystävälliseksi ym.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Siel on sellainen Lasten tarviketavaratalo Jumbo missä myydään aikasta edullisesti lastenvaatteita, leluja ja muuta sälää, mm. koulutarvikkeita ja pelejä.
Niin ja siis kevääsät mennään ,huhtik-toukok.vaihde.keskilämpötila oppaan mukkaan n.21-astetta silloin.Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:No kova liikenne ja hirveesti ihmisiä ainakin ihan Haniassa. =)Alkuperäinen kirjoittaja alup.:oi...mikset tykänny?Ajateltiin että olisi kiva paikka kun matkatoimistossa sitä niin kehuttin lapsiystävälliseksi ym.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Siel on sellainen Lasten tarviketavaratalo Jumbo missä myydään aikasta edullisesti lastenvaatteita, leluja ja muuta sälää, mm. koulutarvikkeita ja pelejä.
Ite oltiin siinä "vieressä" Geraniassa, mukava pikkupaikka, josta pääsi näpsäkästi vaikka mihin. :wave:
Jumbossa pakko käydä, ja vanhan kaupungin kujat ihania.
Uima-altaalla lähinnä oltiin, mutta jos alkukesästä, keväästä meette, voi olla aika vilakkaa. Ja valitkaa hotelli, mihin saa ilmastoinnin/lämmityksen.
Taksikyydit usein kimppakyytejä, mukaan änkee paikaillisia ilmaiseksi :snotty:
no toi matkalaukkujen tonkiminen ei kylläkään mitään kivaa...varsinkin jos loma alkaa noin.HÖHAlkuperäinen kirjoittaja Kivis harmaana:Kallis hintataso muualla paitsi siellä jumbossa, tylyä palvelua jos palveltiin lainkaan, täysin turistirysä...siis pelkkää hotellia, ravintolaa, turistikrääsäkauppaa täynnä, lentokentällä revittiin meidän matkalaukut auki ja tullivirkailijat heittivät aivan kaikki vaatteet ja matkatavarat kentän lattialle. On kuulemma tavallista Kreetan lentokentällä. Jouduttiin itse pakkaamaan tavarat takaisin matkalaukkuihin kauhealla kiireellä, eikä laukuista edes löytynyt mitään "salakuljetettavaa" tavaraa.Alkuperäinen kirjoittaja alup.:oi...mikset tykänny?Ajateltiin että olisi kiva paikka kun matkatoimistossa sitä niin kehuttin lapsiystävälliseksi ym.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Siel on sellainen Lasten tarviketavaratalo Jumbo missä myydään aikasta edullisesti lastenvaatteita, leluja ja muuta sälää, mm. koulutarvikkeita ja pelejä.
-----Alkuperäinen kirjoittaja alkup.:no toi matkalaukkujen tonkiminen ei kylläkään mitään kivaa...varsinkin jos loma alkaa noin.HÖHAlkuperäinen kirjoittaja Kivis harmaana:Kallis hintataso muualla paitsi siellä jumbossa, tylyä palvelua jos palveltiin lainkaan, täysin turistirysä...siis pelkkää hotellia, ravintolaa, turistikrääsäkauppaa täynnä, lentokentällä revittiin meidän matkalaukut auki ja tullivirkailijat heittivät aivan kaikki vaatteet ja matkatavarat kentän lattialle. On kuulemma tavallista Kreetan lentokentällä. Jouduttiin itse pakkaamaan tavarat takaisin matkalaukkuihin kauhealla kiireellä, eikä laukuista edes löytynyt mitään "salakuljetettavaa" tavaraa.Alkuperäinen kirjoittaja alup.:oi...mikset tykänny?Ajateltiin että olisi kiva paikka kun matkatoimistossa sitä niin kehuttin lapsiystävälliseksi ym.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Siel on sellainen Lasten tarviketavaratalo Jumbo missä myydään aikasta edullisesti lastenvaatteita, leluja ja muuta sälää, mm. koulutarvikkeita ja pelejä.