...vai mitä hittoa tää jatkuva syöpötys on?! Vuorotellen tekee mieli suolaista ja makeaa, eikä vatsa tuu täyteen ollenkaan
:ashamed: :/ :ashamed:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja se joku:Nä helteet voi tehdä sen. Itse ainakin vetelen ihan reilusti suolaista ruokaa ja juon vichyä, jossa on suolaa. Vesi/mehu vaan poistaa suoloja ja saa ainakin MINUN olon heikoksi.
Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:Vähän mä oon kauhea äiti, kun odotan vaan, että poika menee nukkumaan, niin voin syödä jääkaapissa olevan viimeisen Paula-vanukkaan...
Alkuperäinen kirjoittaja e:Niin tuttu tunne tällä hetkellä! Mutta siis mulla on kyllä krapula.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Jessiinah:Minulla krapulapäivä krapulan kanssa enkä pysty syömään mitään vaikka ihan hillitön nälkä! Siis aivan kauhea nälkä, tekisi mieli kebua ranskiksilla taitai sipsiä ja dippiä, irtsareita mutta ei. Koitin syödä mutta närppisin vain ja loppujen lopuksi jäi syömättä.
ARGH |O :kieh: :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja se joku:Alkuperäinen kirjoittaja Jessiinah:Minulla krapulapäivä krapulan kanssa enkä pysty syömään mitään vaikka ihan hillitön nälkä! Siis aivan kauhea nälkä, tekisi mieli kebua ranskiksilla taitai sipsiä ja dippiä, irtsareita mutta ei. Koitin syödä mutta närppisin vain ja loppujen lopuksi jäi syömättä.
ARGH |O :kieh: :kieh:
Ota maitohappobakteereja ja vitamiineja.