Krapulapäivä ilman krapulaa :-/

Nä helteet voi tehdä sen. Itse ainakin vetelen ihan reilusti suolaista ruokaa ja juon vichyä, jossa on suolaa. Vesi/mehu vaan poistaa suoloja ja saa ainakin MINUN olon heikoksi.

Alkuperäinen kirjoittaja se joku:
Nä helteet voi tehdä sen. Itse ainakin vetelen ihan reilusti suolaista ruokaa ja juon vichyä, jossa on suolaa. Vesi/mehu vaan poistaa suoloja ja saa ainakin MINUN olon heikoksi.

Voi kyllä olla, että jotakin "takaisinvetoa" tässä on ilmassa... pitkilleen ei ole oikein ruoka maistunut kuuman takia.

Minulla krapulapäivä krapulan kanssa enkä pysty syömään mitään vaikka ihan hillitön nälkä! Siis aivan kauhea nälkä, tekisi mieli kebua ranskiksilla taitai sipsiä ja dippiä, irtsareita mutta ei. Koitin syödä mutta närppisin vain ja loppujen lopuksi jäi syömättä.
ARGH |O :kieh: :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Jessiinah:
Minulla krapulapäivä krapulan kanssa enkä pysty syömään mitään vaikka ihan hillitön nälkä! Siis aivan kauhea nälkä, tekisi mieli kebua ranskiksilla taitai sipsiä ja dippiä, irtsareita mutta ei. Koitin syödä mutta närppisin vain ja loppujen lopuksi jäi syömättä.

Ota maitohappobakteereja ja vitamiineja.

Alkuperäinen kirjoittaja se joku:
Alkuperäinen kirjoittaja Jessiinah:

Ota maitohappobakteereja ja vitamiineja.

Maitohappobakteereita ei löydy mutta kai mää voisin yhen multivitamiini tabun ottaa..

Yhteistyössä