krapulan syvin olemus..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja keppälerttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

keppälerttu

Tunnettu jäsen
02.08.2005
18 153
53
48
mulla on huono-olo ihan kuin olis kovakin krapula, väsyttää ja silmiä kirvelee, päätä särkee ja on heikko olotila.

huvittavaksi asian tekee se, et olin kyllä baareissa eilen koko yön, mut en juonut ollenkaan alkoholia :D

tosin mä tulin puol neljän aikaan kotiin ja aloin katsomaan vielä NHL-finaalipelin katsomista, ja menin nukkumaan vasta puol 7 aikaan :whistle: nukuin kuitenkin sit päälle 12.

(ja joo, oon tienny tän ennenkin et väsymys aihetuttaa tällaista oloa )

Se on sitä ystäväiseni, kun tullaan vanhaksi. Ei jaksa valvoakaan ilman kamalia krapulaoireita. : / Ja jos erehtyy juomaan, kuolo korjaa.

jep

olotila ei olis puoltakaan tästä jos siellä helekutin yökerhossa ei olis suihkittu sitä savua..se käy niin silmiin ettei tosikaan..siellä oli ilmastointi ihan kohdillaan, ku vessaan meni ja avas oven ni vastaan tuli harmaa savuverho :laugh: ja ihan siis sitä savua, ei mitään röökinsavua tms

mut, oli kuitenkin kiva ilta =)

[QUOTE="northern soul";28616240]Voi paska. NHL. Ei ihmekaan, kun on ollut koko paivan sellainen olo, etta oon unohtanut jotain.[/QUOTE]

onneks ei ihan niin pitkä peli ollu ku eka, sitä en kyllä ees kattonu.
seuraavaakaan peliä ei oo onneks pakko katsoa, mut se to aamuna tuleva melkein sit jo on..riippuen mikä työvuoro mulla on, jos meen aamuun ni en ehdi ku vähän ekaa erää kattoo :mad:

Yhteistyössä