V
vierailija
Vieras
voi olla että on migreeni mutta mun pääsäryt on kestäny puol vuotta ja näkö on heikentynyt sillä mulle todettiin hajataitto silmää, mutta sain tietää että iskälläkin on, mutta sillä se on oikeassa silmässä ja mulla vasemmassa et tavallaan munkin hajataitto pitäisi olla oikealla puolella ja nyt tämä oikea silmäkin ei nää enää niin täydellisesti. Oli todella paha huimaus, että en saanut kenkiä jalkaan... sitten tuli samaa aikaan todella kova päänsärky ja paha olo. Tasapainon menetyksiä on todellakin on ollut ,mutta se loppu jossain vaiheessa. tarkotan tolla tasapainolla että jos lenkkeilin tai juoksin ja pysähdyin niin aloin kävelemään enkä pysnyt pystyssä vaa tuntu siltä että olisin juonut pullollisen viinii tai jtn muuta vastaavaa. Epilepsia kohtauksista en tiedä sillä. Vaikea sanoo epilepsia kohtauksista kun en ihan ymmärrä minkälaisia niitä voi olla ja kuinka kovia ne ova ja onko se aina sillein että kaadut maahan ja alat tärisemäänt. yhtäkkiä kuulon heikentymisiä on ollut, että äänet menivät pikkuhiljaa hiljemmaksi ja oli sitten todella hiljasta, mutta sain sen olon jotenki pois. Mulla ei oo enään oikein voimia tehdä mitääm, on toki mulla siitepölyallegia johon tää väsymys voi liittyä. Mun on vaikea sanoo väsymyksestä ja muistista sillä olen jopa ollut uniapnea tutkimuksissa sillä huono olo ja väsymys ja muisti on aina ollut melkee vähän huono heheh. Mietin, että oli mulla ala-asteellakin outoja kohtauksia, että yhtäkkiä alko ilman syytä oksettaa ja pääkipua ja sain sellasia kohtauksia, että en pystynyt liikkuu ja kuulen miten ihmiset puhuu, mutta en voi liikkua. Mietin, että olikohan minulla silloinkin salee aivokasvain ja nyt nää oireet alkaa pahentua sillä särkee selkäänkin yhtäkkiä luokassa ja olen lähellä huutaa ja mitä vielä on ollut. Lääkäri on 1kk päästä, mutta mitä mieltä olette? viittaisko tämä aivokasvaimeen? ei kuitenkaan mitään syöpää? XD 14-vuotias.