Muilla haaveita tällaisesta? Koitan sen mitä voimat ja työ sallii tehdä mahdollisimman paljon itse ja mennään sellasella matalalla profiililla tää joulu. En aio ostaa yhtään joulutilpehööriä vaan lasten kanssa voitas askarrella koristeita ja lahjoissa koitan mennä kans jos ei nyt ihan vain itsetehdyillä niin ainakin käytännöllisillä ja kotimaisilla (palvelu)lahjoilla.
Äidilleni ajattelin ostaa bussiin kuukausikortin kun ei itse sitä tulisi ostaneeksi ja sitten ei paljoa missään yksin käykään kun ei raaski. Miehen lahjaa en viitsi paljastaa kun se käy kans palstalla
Mut palvelulinjoilla taidetaan mennä. Lapset on tiukempi paikka.. Menin ostamaan pojan ainoan joululahjatoiveen, eli vähän tulee uutta muovikrääsääkin kun molemmat lapsukaiset saa legosetin. Mut onhan ne ainakin kestäviä ja eteenpäin kierrätettäviä.
Kertokaas kivoja vinkkejä tällaseen hillittyyn ja pienen hiilijalanjäljen jouluun
Kivoja askarteluohjeita tms. Helppoja mutta herkullisia ruokaohjeita hyvistä kotimaisista aineksista jne...:xmas:
Äidilleni ajattelin ostaa bussiin kuukausikortin kun ei itse sitä tulisi ostaneeksi ja sitten ei paljoa missään yksin käykään kun ei raaski. Miehen lahjaa en viitsi paljastaa kun se käy kans palstalla
Kertokaas kivoja vinkkejä tällaseen hillittyyn ja pienen hiilijalanjäljen jouluun