Mun serkulla tuli ja tosi äkäinen "kytkin" tulikin, kun päästettiin se meidän silloisen automaatin rattiin. :snotty: Auts...Alkuperäinen kirjoittaja Justme2:eikö siinä saa vahingossakaa painaa kytkintä???
APUA MÄ KUOLEN VARMAA :snotty: tulee varmaan meinaa luonnostaa toi kytkin
siinä ei ole kytkintä...Alkuperäinen kirjoittaja Justme2:eikö siinä saa vahingossakaa painaa kytkintä???
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:siinä ei ole kytkintä...Alkuperäinen kirjoittaja Justme2:eikö siinä saa vahingossakaa painaa kytkintä???
mä kun helpompi on ajaa manuaalin jälkeen automaatilla kuin toisinpäin.
Itse kun oli tottunut ajamaan automaatilla, ja sitten kerran ajoinkin äitini autolla, niin meinas olla hankala lähtö...
Näin juuri! Mullakin teki tiukkaa taas tuo manuaaliin opettelu!Alkuperäinen kirjoittaja jadal:siinä ei ole kytkintä...Alkuperäinen kirjoittaja Justme2:eikö siinä saa vahingossakaa painaa kytkintä???
Itse kun oli tottunut ajamaan automaatilla, ja sitten kerran ajoinkin äitini autolla, niin meinas olla hankala lähtö...
Minkä merkkinen auto se on?Alkuperäinen kirjoittaja Justme2:voih missä se mies kuppaa hinku on jo kova...
Ettei olisi ollut käsijarru?Alkuperäinen kirjoittaja Justme2:Alkuperäinen kirjoittaja jadal:siinä ei ole kytkintä...Alkuperäinen kirjoittaja Justme2:eikö siinä saa vahingossakaa painaa kytkintä???
Kyllä mun vanhempien automaatissa on kytkin se vaan on sellan pikkane ruippa siellä vasurilla
Niin siis seisontajarru.Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:Ettei olisi ollut käsijarru?Alkuperäinen kirjoittaja Justme2:Alkuperäinen kirjoittaja jadal:siinä ei ole kytkintä...Alkuperäinen kirjoittaja Justme2:eikö siinä saa vahingossakaa painaa kytkintä???
Kyllä mun vanhempien automaatissa on kytkin se vaan on sellan pikkane ruippa siellä vasurilla