Kp36 - ei mitään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Simän pyörittäjä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Simän pyörittäjä

Vieras
Täällä jännittyneenä jännitän alkavia menkkoja tai plussaa raskaustestiin. Ei kumpaakaan, vaikka jo menossa kp 36/28-29. Paria eri testiä olen testaillut, viimeksi eilen illalla, pari päivää ajattelin odotella ennen seuraavaa ja jos vuoto ei ala. Neuvolaan soitin. Totesivat, että kyllä se nega on, kun siltä testi näyttää.

Lasta on yritetty tässä vähän aikaa, saattaako plussan odottaminen pidentää kiertoa? Mulla hyvin säännöllinen ollut tuo kiertorytmi riippumatta mistään stressikausista tai sairasteluista.

Olen kyllä kuullut että vuoto voi joskus jäädä väliin, itellä näin ei ikinä vielä (kerta se ensimmäinenkin). Mitä sitten seuraavaksi tapahtuu, jos ei menkkoja tulekaan tästä kierrosta. Varmaan on kohdussa limakalvo kasvanut, imeytyykö se takaisin, vai kasvaako seuraavaan vuotoajankohtaan ja sitten tulee megahirveät menkat?? Miten mä nyt lasken seuraavaa ovulaatioajankohtaa, ovulaatiotestienkö kanssa?

Onko teillä muilla kokemusta tämmöisistä?

Sillon kun mä odotin plussatulosta testiin niin muutaman kerran kävi niin että muuten tosi säännöllinen kierto venähti,enemmillään 10 päivällä. Ja kyllä,on käynyt niinkin että olen ollut r-testi kädessä vessaan menossa ja onkin menkat alkanu just sillon.
Mutta jos oot jo parikin testiä tehnyt niin miks illalla? Aamupissassahan se hormonipitoisuus on suurimmillaan,kokeile tehä aamulla testi tai sitten olla useampi tunti pissaamatta ennen testausta.

No, tein illalla, kun en malttanut odottaa ja koko päivän olin vessassa ravannut ja odottanut sitä punaista tätiä vessapaperiin. Rauhoittihan tuo negakin vähän malttamatonta mieltä, vaikka vähän väärään suuntaan.

Olin kyllä ollut virtsaamatta noin 2-2,5 tuntia. Edellisen testin tein aamulla tiistaina. Tänään pitäisi käydä kaupasta hakemassa lisää testejä (jos tarvitsee). Ja huomen aamulla testata sitten taas, kun väliä tulisi testeille oikein puolitoista vuorokautta.

Huomenta!

Kp37 aamu valkeni. Tein apteenkin oman raskaustestin aamuvirtsasta. Puhdasta negaa näytti, ei haamuakaan erotettavissa.

Tätiä ei edelleenkään näy. Turhauttavaa.

Kp38 kääntymässä loppuunsa ja tätiä ei vain näy. Silmät pyörivät edelleen päässä.

Aamulla voisi taas tehdä testin, tai odottaa maanantaille. Mitään tuntemuksia edelleenkään kropassa normimenkkojen alusta. Normikiertoon verrattuna jo 10 päivä yli menossa.

Voiko tästä vielä raskaus olla edessä?

Yhteistyössä