Kp:n kirppiksellä myynnistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pohdiskelija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pohdiskelija

Vieras
Montako päivää odottelette ostajan jatkoyhteydenottoa? Mä olen myynyt tavaraa täällä Kaksplussan kirppiksellä ja pari tyyppiä ilmoitti haluavansa tietyt tavarat. Sen ekan yksityisviestin jälkeen heistä ei ole kuulunut mitään. Mä tässä mietin mikä olis se sopiva aika odottaa heidän yhteydenottoaan ennen kun palautan tavarat takaisin myyntiin.

Alkuperäinen kirjoittaja pohdiskelija:
Montako päivää odottelette ostajan jatkoyhteydenottoa? Mä olen myynyt tavaraa täällä Kaksplussan kirppiksellä ja pari tyyppiä ilmoitti haluavansa tietyt tavarat. Sen ekan yksityisviestin jälkeen heistä ei ole kuulunut mitään. Mä tässä mietin mikä olis se sopiva aika odottaa heidän yhteydenottoaan ennen kun palautan tavarat takaisin myyntiin.
voithan ottaa(yrittää ) uudestaan yhteyttä, ja kysyä ovatko edelleen kiinnostuneista kaupanteosta ja samalla ilmoittaa, että jos ei ota yhteyttä laitat tavarat uudelleen myyntiin. Kaikki ei ole 24h palstalla tai unohtavat yms. kaupanteon, itse odottelen yleensä n. viikon verran...

Oon tehnyt niin, että kun myyn jonkun, laitan tilinumeron ja ilmottelee sitten kun on maksanut. Jos ei näy tilillä 3-4 pvän aikana, kyselen onko unohtanut. Ja kannattaa myös kattoo et onko millon viimeks kirjautunut, et jos ei olekkaan käynyt täällä, siks oiskin mukavampi hoitaa spostitse tai sit et tänne sais semmonen systeemin, et spostiin tulee viesti ku on saanut täällä y-viestin.

Mä olen nyt 5 päivää odotellut ja oon jo laittanut välissä yv:tä uudelleen mut mitään ei kuulu. Jos nyt vielä pari päivää odottelis. Itse aina yritän ostaessani hoitaa maksun melkein välittömästi ja olla yhteyksissä myyjään, sillä just tämä miettiminen ottaako se ne tavarat vai ei, on tosi ikävää.

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Mä olen nyt 5 päivää odotellut ja oon jo laittanut välissä yv:tä uudelleen mut mitään ei kuulu. Jos nyt vielä pari päivää odottelis. Itse aina yritän ostaessani hoitaa maksun melkein välittömästi ja olla yhteyksissä myyjään, sillä just tämä miettiminen ottaako se ne tavarat vai ei, on tosi ikävää.

Tuossa tapauksessa laittaisin tuotteet NYT uudestaan myyntiin.

Yhteistyössä