kp 44/32, menkkoja ei näy, oireita on, testi neg. = what??!? (pohdintaa)

kp 34/32 negatiivinen
kp 42/32 negatiivinen

Neuvolassa eivät suostu ottamaan kuin pissanäytteestä (ja käskivät odottamaan...), mutta nehän on samoja kuin apteekin testitkin? :| Hormoniehkäisy ei ole kiertoa ollut sotkemassa (jätin pillerit 07/08) ja kierto ollut aina kellontarkka.

Mä havahduin koko asiaan vasta kalenteria katsellessani, "hetkinen täällä ei oo ruksia menkoista?" ja olin jo silloin siis 34/32...

Mulla on rinnat kipeät, voin pahoin (ja silti nälättää!), pissattaa, painontunnetta mahassa, alaselkää jomottaa (ei liity mulla menkkoihin mitenkään), kauheita kiukkukohtauksia; Mies jo luuli kp 40/32, että mulla on alkamassa menkat, kun purskahdin itkuun siitä, kun unohdin kaupasta ostaa maitoa :LOL: Yrittämällä ei oo lasta yritetty, mutta ollaan oltu sekä kumilla että ilman (ja laskeskelin, että arvioidun ovulaation aikoihin on oltu ilman ja kahdesti :p) valkovuoto on lisääntynyt (eilen luulin, että menkat alkoi, kun lorahti housuun, mutta väärässä olin). Maanantaina tuli kerran tuhrua pyyhkiessä, mutta vain kerran ja sekin rusehtavaa?

Nyt ois rv 5+6, kai se jo testeissä näkyis? Esikoisesta en tosin plussannut pissatestillä koskaan, ultrassa vasta näkyi. Kuopuksesta plussasin selkeen plussan 34/32.

Miksi et saanut esikoisesta plussaa pissatestillä? Olisko tässä samasta kyse? Onko testiliuskasi "voimassa"? Oletko koettanut muun merkkisillä?

Sinuna minä kyllä jo menisin yksityiselle joko ultraan tai veritestiin, jos terkkari ei tosiaan suostu.

Ei se koskaan selvinny, miks pojasta en plussannu. Testiliuskat on voimassa, kaks eri merkkiä kokeiltu (toinen joku first test liuska, toinen clear bluen digital). Digitalin purinkin, kun täällä lueskelin, eikä mulla ollut siinä viivan viivaa?

Yksityiselle käy suunta ensi viikolla, tosin en tiedä miten se toimii? Tässä lähellä olis mehiläinen, mutta sivuilla lukee, että "lääkärin lähetteellä ultraäänitutkimuksia" - eli varaanko ajan ensin lekurille, ja siitä sitten ultraan?

Hei!!

Koetappa saada kuitenkin sieltä Neuvolan lääkäriltä/hoitajalta se lähete HCG määritykseen. Siulla kun on entuudestaan ollut samaa ongelmaa, ettei näy testeissä raskaus!!

Voisit myös kysyä ihan omalta lääkäriltäsi sitä labra lähetettä!!

Mitenkäs pitkään siun täytyy neuvolan ohjeiden mukaan odotella?..eka ultrakin yleensä vasta..n. rv10!!

Millä rv:llä kävit ultrassa jossa esikoisen raskaus näkyi?

Entä jos tässä on vaan se perinteinen, myöhästynyt ovulaatio?Vai ootko tikutellu sitä?Mulla oli nimittäin kp n.46 ennen kun sain haalean plussan...Ja sama homma, neuvola ei ottanut kantaa muutoin kuin että oottele seuraavaa kiertoo, ihan naurettavaa, luulis jo tuossa tilanteessa niidenkin ottavan asian tosissaa kerta jo kokemusta on että ei välttis testeissä näy..

Soita sinne mehiläiseen ja kysy, mä luulen et tuossa kohtaa voipi päästä ihan suoriltaan jo ultraan, ja jos viikot on oikeessa eikä oo ovis ollu myöhässä, siellä pitäis alkaa kohta näkymään jo sykekkin.

Jos saat sen varmuuden raskaudelle, niin anna palautetta neuvolaan, minä ainakin sanoin kun täti meinas etten voi raskaana edes olla koska mulla ei ollut "oireita" ja niin vaan olinkin...

En oo tikutellu oviksia, mutta luulen tunnistaneeni sellaisen joskus kp 15 tienoilla. Varma en tietty oo :) Kauheeta ku kroppa on NIIN sitä mieltä, että siellä joku köllii, mutta pää sanoo että ei siellä mitään oo, testitkin negaa. Haluun rauhan, suuntaan tai toiseen. Vauva on ihan tervetullut, jos on tullakseen :heart:

Pitäishän siinä digitestissä olla kuitenki se kontrolliviiva. Jos ei oo, niin testi on viallinen. Muistaakseni siinä ohjeissa sanotaan, mitä tehdä, jos testi on viallinen. Saat varmaan uuden tilalle. Kyllä sun pitäis nyt veritestiin päästä jollain konstilla. Soita terveyskeskukseen, älä neuvolaan.

Mä ehdotan kans tota myöhäistä ovulaatiota. Just tuolla meidän toisessa pinossa joku kirjotti, että oli kokeillut ovistestejä omien arvioiden tueksi, ja ovisoireet oli alkanu paljon aiemmin kuin mitä se ovis sitten lopulta oli ollut. Itsekin luomusti bongailen ja alan olla sitä mieltä, että liian aikasin alotetaan ja lopetetaan aktiivinen peitonheilutus, että ovis siis saattaa joskus tulla myöhemminkin..

Vinguttu on, neuvolaan pääsen huomenna kello 11. Siihen on alustavasti varattu aika myös lääkärin puolelta, koska tarvitsen sen lähetteen ultraan. Vihreää valoa näyttivät mielestäni siihen, että ihan kunnan kautta pääsisin ultraan, eikä tarvitsisi yksityiselle mennä.

Aika turha reissu. Neuvola luottaa nyt sokeasti virtsatestin tulokseen (nega tänäänkin), joten näillä eväin mennään :( kp 46/32, raskausoireet on ja pysyy (pahoinvointi, kipeät rinnat, väsymys, painontunne, ailahtelu). Tätiä odotellessa???

edit.
Soitin ajanvaraukseen, sainkin neuvolalääkärin huomiseksi :heart: eli huomenna kello 11 on pakko saada jo jotain tietää, mä sekoan kohta tässä tunnemyrskyn ja pahoinvoinnin keskellä.

Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveilija85:
Aika turha reissu. Neuvola luottaa nyt sokeasti virtsatestin tulokseen (nega tänäänkin), joten näillä eväin mennään :( kp 46/32, raskausoireet on ja pysyy (pahoinvointi, kipeät rinnat, väsymys, painontunne, ailahtelu). Tätiä odotellessa???

edit.
Soitin ajanvaraukseen, sainkin neuvolalääkärin huomiseksi :heart: eli huomenna kello 11 on pakko saada jo jotain tietää, mä sekoan kohta tässä tunnemyrskyn ja pahoinvoinnin keskellä.
No neuvolalääkäri voipi sit ultrata jos on vaan laite käsillä...Jännityksellä odotamme.. :D

Jos mä en huomisen perusteella ole raskaana, niin lupaan pyhästi vihata mun kroppaa. 1,5kg aikana oon lihonnu melkein 2kg (syömällä samalla tavalla ku ennenki, liikkunu jopa enempi) ja äsken otetussa sivukuvassa vatsa pömpöttää (turvotusta?) :headwall:

Yhteistyössä