Kp 30/26, vain haalea haamu testissä aamupissasta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja h
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

h

Vieras
Ihan selvästi testeihin tulee viiva, mutta se on kovin haalea vaikka värillinen. Voiko raskaus olla "normaali", vaikka näin myöhäänkään ei tule selkeää vahvaa viivaa?

On ihan normaalia,Hcg tuplaantuu joka toinen päivä.Ehkä sulla hedelmöittyminen tapahtunut muutaman päivän myöhemmin mitä oletettua.Muista (jos aiot tehdä)tehdä varmistustesti saman merkkisellä testillä,muuten ei viivat ja niiden vahvistuminen ole vertailukelpoista :flower:

Aika haalea on kyllä,mutta viivan näen minäkin.Mikä testi on kyseessä,apteekin omako?Se on aika epäherkkä mutta luotettava.Odota pari päivää ja testaa uusiksi.
Tulihan viiva vaikutusajan sisällä?

Testi on "david pregnancy test" ja ostettu nettikaupasta. Viiva tulee ihan parin minsan sisään, testiä ei saa tulkita enää vartin jälkeen, joten menee testiajan sisään.

Taidanpa käydä ostamassa apteekista pari testiä lisää. Tavallaan kai tuo viivan tulo kertoo, että raskaushormonia on, mutta epäilyttää, miksi viiva on noin haalea. Mulla ei ole koskaan venynyt näin pitkälle kuukautiskierto, että silläkin ihmettelen

Mäkin suosittelen vaihtamaan testimerkkiä ja testaamaan muutaman päivän päästä tai mitatuta hcg labrassa verestä. Ovulaatio voi olla tapahtunut pari päivää myöhemmin. Mulla itsellä on ivf alkuinen raskaus eli hedelmöityshetki on tarkalleen tiedossa. Testasin ekaksi netistä tilaamilla kotitesti.fi herkillä liuskilla ja aina yhtä vaalea viiva. Olin jo aivan varma, että kyse on kemiallisesta. Ostin kaupasta rfsu:n testiä jotka ei ole aivan yhtä herkkiä, ne on aina ennen näyttäneet vahvaa viivaa ajallaan, tulikin hieman tummempi viiva mutta edelleen erittäin haalea. OStin apteekin oman joka ei ole herkimmästä päästä ja siihen sain iltapissasta komean viiva. Varmistin oikeat raskausviikot vielä ClearBluen digitaalisella testillä ja siihen tuli hedelmöityksestä 2-3 viikkoa eli oikeaa näytti. Nyt rv 26. Tsemppiä sulle, eiköhän se viiva vahvistu! :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
http://img18.imageshack.us/img18/824/tammikuuuu014.jpg

tässä kuvakin. kyllä siihen viiva tulee, mutta on tosi haalea.

Musta tää on jo ihan viiva, ei lasketa enää haamuksi. Viiva se on vaikka haalea onkin! <3

Minä ostin apteekista kaks testiä kerralla, ensi ku testasin niin just tollanen haalea viiva, odotin viikon ja koitin uudelleen niin jo aivan selkeä viiva tuli, sullakin raskaus varmaan niin alussa ettei välttämättä näy heti.

Kyllä toi on vielä niiin, niiiin, niiiin, haalea et en luottaisi siihen. Odota pari päivää ja teen toisen merkkisellä testillä. Sillon pitäisi jo näkyä selvemmin jos on normaalista raskaudesta kyse.

Mulla ton pojan raskauden alussa ei tuo viiva oikeastaan koskaan tummunutkaan. 4 kerralla uskoin jo että plussa se on. Joka kerta samanlainen haalea viiva tuli. Ja raskaus sujui ihan normaalisti.

Voiko kohdunulkoinen raskaus muuten oireilla niin, että ei tule kunnon viivaa raskaustestiin? Vai eikö sitä voi mistään tietää onko kohdunulkoinen? Testaan ti aamuna uudestaan, kerta se hcg tuplaantuu kahdessa vuorokaudessa.

Tuulimuna ja kohdunulkoinen näkyy testissä aivan samoin kuin tavan raskaus.Jos viivat ei tummene,on hormoonin nousemattomuus,syynä todennäköisesti.
Osta ihmeessä joo apteekin testi ja testaa vielä uusiksi!

Yhteistyössä