Köyhällä perheellä ei ole rahaa tupakkaan/viinaan.

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

taustalla

Aktiivinen jäsen
19.05.2004
63 720
9
36
Jos joku perhe valittaa rahapulaansa ja silti on varaa tupakoida ja juoda niin eivät ole silloin oikeasti köyhiä. Kumma kun monen työttömän perheessä poltetaan ja juodaan, mutta lapsille ei ole varaa ostaa mitään. \|O
 
Me ollaan tosi köyhiä ja ei oo varaa polttaa (mies kyllä polttaa silti :( )
Kaljaa ei juoda. Eikä kyllä olis varaakaan.
Tässä kuussa ei silti ole varaa ostaa ruokaa kun lapselle, kun tuli pari yllättävää muutaman kympin laskua. Mutta pääsenpähän bikinikuntoon helpolla!!!
 
mä oisin oikeesti vararikossa, jos polttaisin.. siihen menee kyllä niin paljon rahaa kuukaudessa, että onneksi en polta. jäis varmaan just ne lapsen vaatteet ostamatta.. viihteellä käyn pari kertaa kuussa, mutta silloinkin tosi pienellä budjetilla.. n.20euroa riittää hyvin baari-iltaan.. kotona viinipullolla pohjat, pääsymaksu+narikka 9e ja vielä saa yhden sidukan tilattua :D
 
mä nyt en voi sanoa olevani köyhä, mutta en mä raaski ostaa alkoholia, polttamisenki oon lopettanu kokonaan.
mä ostan todella harvoin siiderin/kaks, neki yleensä halvimpia.
aattelen että, miks litkiä illalla siideriä, kun voi juoda mehua :/
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 15:10 emilja kirjoitti:
mä nyt en voi sanoa olevani köyhä, mutta en mä raaski ostaa alkoholia, polttamisenki oon lopettanu kokonaan.
mä ostan todella harvoin siiderin/kaks, neki yleensä halvimpia.
aattelen että, miks litkiä illalla siideriä, kun voi juoda mehua :/

mun mielestä myös mehu on parempaa kun siideri.
Sitt jos joskus harvoin juon siideriä niin sitten juon humaltumistarkoituksessa.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 15:12 Sikaköyhä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 15:10 emilja kirjoitti:
mä nyt en voi sanoa olevani köyhä, mutta en mä raaski ostaa alkoholia, polttamisenki oon lopettanu kokonaan.
mä ostan todella harvoin siiderin/kaks, neki yleensä halvimpia.
aattelen että, miks litkiä illalla siideriä, kun voi juoda mehua :/

mun mielestä myös mehu on parempaa kun siideri.
Sitt jos joskus harvoin juon siideriä niin sitten juon humaltumistarkoituksessa.

näinpä, jos juo nii juo sitten kunnolla :D
heh hehe, ja siihen on harvoin varaa/halua, tosin mulle riittää aika pieni määrä...
 

Yhteistyössä