G
Gluteus maximus
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ...:Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:olen varmaan sitten outo, mutta ei meilläkään minun perintöni kuulu yhteisiin rahoihin vaan säästän niitä lapsilleni. Avioehto on. En todellakaan aloittaisi mitään leveää elämää niillä rahoilla tai että miehelleni niillä jotain ostelisin tai remontteja tekisin! Ei todellakaan eikä mies edes suostuisi siihen.
Jos saan kysyä, niin onko teillä uusperhe? Minä ainakin laiton perintöni yhteiseen asuntolainaamme. Kyllä haluan nauttia perinnöstäni ja aikanaan minä jätän jotain lapsillemme. Toki tilanne muuttuu, jos meille joskus tulee ero ja sitä kautta uusperhe. Mutta nyt kun ajatuksena on olla loppuelämä yhdessä niin kyllä minun perintöni kuuluu koko perheelle ja joskus kun mies saa perintönsä niin myös se tulee yhteiseen hyvään!
Ei ole uusperhe ja maillä on tarkoitus olla loppuelämä yhdessä, mutta en siltikään käsitä miksi ihmeessä laittaisin perintöni meidän asuntolainaan? Ei tulisi mieleenkään eikä mies antaisi edes tehdä niin.