Köyhä Antti 40, on neitsyt!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Köyhä Antti, 40, on neitsyt: Mietin iltaisin, miltä seksi naisen kanssa tuntuisi
Sinkkuna sitten teini-iän seurustelusuhteen pysynyt Antti asuu pienellä paikkakunnalla Etelä-Suomessa. Hän ei ole koskaan harrastanut seksiä.

http://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksiartikkelit/201707212200278148_rk.shtml

Itse olen vielä vanhempi kun Antti ja samassa tilanteessa seksin suhteen, seurustellut en ole koskaan. En viitsi edes sanoa mitä ajattelen naisista.

Naisille kelpaavat vain 5/5-ulkonäön omaavat alfamies-pankkiirilääkärit. Lisäksi miehen pitää olla vähintään 190 cm pitkä, manleteille huutista. Normimiehellä ei ole mitään mahiksia parisuhteeseen, ATM:istä tai hikkyburgereista puhumattakaan.

En olekaan vielä tietääkseni koskaan päässyt korkkaaman neitsyt miestä, joten ei muuta kun "come to mama"! :p Mä kyllä suostu muuttamaan omasta talostani minnekään, mut kyllä sitä poikaa vois vähän opettaa ja kunnon kyydit tarjota... ;):LOL: Edellyttäen tietysti, ettei se nyt mikään ihan Frankensteinin hirviö ole...

Antin ongelma on, että Antti miettiin ja haluaa. Kannattaa mennä terapiaan, niin pääsee haluamisesta ja haaveilemisesta eroon. Tämän jälkeen ei jaksa välittää ja ongelma on korjaantunut.

Annika_24.png

Hyvä kysymys myös Antille.

Yhteistyössä