kovat vatsakivut

tänään kp 16/28, ovisplussa taisi olla lauantaina, sunnuntaina näytti jo negaa ovistesti. sunnuntaista osti ollut aivan hirveä mahakipu, pistää ja juilii todella kovaa. lämpokin ollut n. 37.01 nämä pari päivää, vaikka normaalisti 36.6. Nyt maha on niin kipeä, että tuskin pystyn liikkumaan. Onkohan vaarallista? Mitä voisi olla? :|
 
LEP
Täällä on toinen joka kärsinyt lähes pari viikkoa vatsakivusta. Välillä kovemmin ja välillä ei oikein olleskaan. Tänään piti töistä lähteä kesken päivän, kun alkoi niin sattumaan mahaan ja yökkäyttää. :/ Menkatkin oli välissä ja silti näyttää vaan omituinen vatsakipuilu jatkuvan. Lääkärissäkin tuli käytyä, niin tulehdusarvot hieman koholla oli ja sairaanhoitaja kyselikin että olenko raskaana. En ainakaan tietääkseni, kun menkat tuli. Mutta vatsatautiakin on kuulemma kovasti liikkeellä, että voi olla sitäkin. :x Jospa se ei olisi kummallakaan mitään vaarallista!
 
toivottavasti ei. sattuu vain kauheasti, ja kun mulla ei menkat ole vielä lähelläkään eli ei PMS, ja tuskin oviskipujakaan. eikä vatsaa siis muutaku pistele ja "kouristele", eli ruoansulatus kyl toimii oikein hyvin :O tuskin siis vatsatauti minulla...
 
Mulla oli just maha tolla tavalla kipeä ja kun kävin km:n jälkitarkastuksessa kyselin siitä. Syynä oli ärtynyt paksusuoli! Sattui vaan vähän niinkuin joka puolella vatsaa, eniten alavatsalla, mutta ei yrjöttänyt eikä ollut muuten mahan toiminnan kanssa ongelmia.

Suositteli, ettei syö sipulia, paprikaa tai muita "huonosti sulavia" ruokia ja napsii maitohappobakteereita. Ostin activia jugurtteja ja vajaassa viikossa on mennyt kipu pois.

Olisko jotain samanlaista teillä?
 
LEP
Aijaa, mullakin kun tämä kipu kohta vaihtelee aika paljon eli ei ole mitään tiettyä kohtaa johon koskee ja maha toimii kuitenkin normaalisti. Voiskin testailla ostaa jotain maitohappobakteereja jos ne auttaisi! :) Enää ei nimittäin yökötä yhtään. Mulla vaan alkaa herkästi yökkäyttää jos mahaan sattuu tai muualle, niin sitten pitää epäillä aina mahatautiakin.
 

Yhteistyössä