Yemina Jäsen 20.06.2013 56 0 6 24.10.2013 #1 Kiinnittymiskipua/mahdollisesta raskaudesta vaiko ovulaatio? Keskenmenon jälkeen ei yksiäkään kuukautisia vielä ole kerennyt tulemaan. Help! :stick:
Kiinnittymiskipua/mahdollisesta raskaudesta vaiko ovulaatio? Keskenmenon jälkeen ei yksiäkään kuukautisia vielä ole kerennyt tulemaan. Help! :stick:
T Tiqustiina Vieras 24.10.2013 #2 Mulla oli myös tuollaista samantyyppistä ,mutta musta ovulaatio kipu oli lievempää vaikkakin saman tyyppistä kipua muuten.
Mulla oli myös tuollaista samantyyppistä ,mutta musta ovulaatio kipu oli lievempää vaikkakin saman tyyppistä kipua muuten.
Yemina Jäsen 20.06.2013 56 0 6 24.10.2013 #3 Nin mistä sulla siis johtui se kipu? Mulla jatkuu kipuilu tänään, mutta muistuttaa ihan menkkakivuilta ja tuntuu, että ne kohta sieltä tulee, mutta ei vuoto vaan ala... :kieh:
Nin mistä sulla siis johtui se kipu? Mulla jatkuu kipuilu tänään, mutta muistuttaa ihan menkkakivuilta ja tuntuu, että ne kohta sieltä tulee, mutta ei vuoto vaan ala... :kieh: