Kova huoli... :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kielletty
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Esikoinen oli kamalan huono liikkuja, juuri koskaan ei potkinut tai muutenkaan riehunut siellä mahassa. Sydänkäyrässäkin kun samalla laskettiin liikkeitä, me maattiin silllä tuntitolkulla että saadaan niitä käyriä aikaiseksi. Olin aivan kauhuissani koko raskauden. Poika syntyi ja onpa yhtä rauhallinen kuin silloinkin. Mulla istukka oli takana joten ei olisi sen pitänyt haitata.
Onneksi edes joskus liikahti niin tiesin että kaikki on ok.

potkisko selkään päin?
yystävä kävi muutamankin kerran käyrillä liikkumattomuuden takia, selvis sitten että potki taaksepäin ja k(a)ikki oli hyvin.
tosin, meillä nuo on ollu semmosia molttoojia että on tuntunu jopa ne selkään tähdätyt potkut.. :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy:
potkisko selkään päin?
yystävä kävi muutamankin kerran käyrillä liikkumattomuuden takia, selvis sitten että potki taaksepäin ja kikki oli hyvin.
tosin, meillä nuo on ollu semmosia molttoojia että on tuntunu jopa ne selkään tähdätyt potkut.. :kieh:

Anteeks, mua alkoi naurattamaan tuo "...kikki oli hyvin" kun mä sanon joskus pippeliä kikiksi.....

Voi etää..Elä oikiasti huoli!
Tiiäkkös, mulla oli tismalleen samaltaval nuo raskauvet ja liikkeet ko sullakin! Eli eka aivan täysin erillainen kuin toinen. Olin huolesta soikeana, kunnes pääsin ultraan viikolla 19 ja4 ja istukkahan se siinä etuseinässä oli :) *hali*

Mutta hei, oottakos työ palanneet yhteen siun miehen kanssa? Ihan tuota profiiliasi kurkin,niin aattelin ;)

Mulla esikoisesta istukka oli takaseinässä ja tässä toisessa etuseinässä. Liikkeitä aloin tuntemaan hiljalleen joskus muistaakseni 18-19 viikoilla ja rakenne ultrassa ultraaja kysyi onko liikkeitä tuntunut ja tuumas että ei oo mikään ihmeen asia jos ei tuossa vaiheessa vielä olis tuntunut kun tosi satunaisesti jos ollenkaan vaikka toista kertaa raskaana olin.

Toivottavasti teillä on kaikki hyvin.

Käytiin aamulla neuvolassa ja sieltä kuului pum-pupum-pupum :heart: Kyllä helpotti... rakenneultraanhan ei tosiaan ole kuin enää viikko (!) mutta olisin varmaan ollut jo ihan sekopäinen siinä vaiheessa!

pieni tytön tylleröinen En ole tehnyt oikeastaan mitään päivityksiä nyt tuonne profiiliin, mutta kait tässä yhdessä ollaan, kun yhdessä asutaankin ja jaetaan sama vuode =)
Ei sillä etteikö tää asia ole vielä työn alla ( :kieh: ), mutta ainahan se on parempi jos vanhemmat voivat olla yhdessä.

Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:
Käytiin aamulla neuvolassa ja sieltä kuului pum-pupum-pupum :heart: Kyllä helpotti... rakenneultraanhan ei tosiaan ole kuin enää viikko (!) mutta olisin varmaan ollut jo ihan sekopäinen siinä vaiheessa!

pieni tytön tylleröinen En ole tehnyt oikeastaan mitään päivityksiä nyt tuonne profiiliin, mutta kait tässä yhdessä ollaan, kun yhdessä asutaankin ja jaetaan sama vuode =)
Ei sillä etteikö tää asia ole vielä työn alla ( :kieh: ), mutta ainahan se on parempi jos vanhemmat voivat olla yhdessä.

Hieno juttu :)

Hieno homma! =)

Täälläkin molemmissa raskauksissa ne ekan, hennot liikkeet tuntuivat vasta siinä rv19+ ja tosi satunnaisiana. Välissä saattoi olla monta päivää ettei tuntunut mitään.

Noista selkäpotkuista, nyt joku humpsuttaa tuolla selkäpuolella, tavallaan vasemmalla sivussa. Voiko se olla...?! Siis että noteeraako niitä?

Miten voi olla näin sormi suussa kun esikoinenkin on vasta 9kk vanha... :ashamed:

Yhteistyössä