Kova hammassärky eikä mikään särkylääke auta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jos sulla olis Tramalia se taitaa olla ainoa.Keskushermostoon vaikuttava särkylääke.

Tai jos sulla on antibioottia,sekin alkais vaikuttamaan kyllä vasta huomenna....
Kurjaa..
Mitä särkylääkkeittä sulla on?
Burana on aika iisi lääke,ei ainakaan vaikuta pieninä annoksina.Ootko koittanut 800 mg?
Ja samalla gramma kolmesti päivässä Panadolia?

Yhdistelmähoidolla on parempi teho.

3 päivää ottamalla buranaa ja syömällä mehujäätä =) Tänään olin hammaslääkärissä, viisaudenhampaan poisto eessä =( Nyt päästi mädät pois ja ootellaan et tulehdus menee ohi. Kyllä helpotti vaikka sattui.

Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Alkuperäinen kirjoittaja **:
pääsetkö apteekkiin? Corsodylin purskuttelu auttaa mulla aina vähäksi aikaa.

Täytyy kipasta apteekkiin ostamaan.

se auttaa siihen tulehdukseen, tappaa bakteereita. Purskuttele vaan niin paljon ku tarvii, kieli siinä kyllä turtuu mut se nyt on pikkujuttu sen hampikivun rinnalla. Kylmällä vedellä purskuttelu tekee myös hyvää ja älä missään nimessä syö mitään sokerista, se pahentaa kipua (mulla ainakin)

Hampaassa on tulehdus ja todennäköisimmin painetta joka saa säryn aikaan.
Kylmä auttaa parhaiten kipuun, ens yönä joudut ehkä nukkumaan istuallaan koska makuulle meno usein pahentaa särkyä.
Särkylääkkeenä buranaa 600mg kolmasti tai jos löytyy jotain vahvempaa kaapista panacodia esim?

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Buranaa voi ottaa 800 mg kolmesti päivässä, ja Panadolia 1 g kolmesti päivässä.

Kyypakkaus auttaa hammassärkyyn, löytyykö sellaista?

siis oikeestikko kyypakkaus auttaa hammassärkyyn???????

Miten?

Mulla oli kerran niiiiiiiin järkky hammassärky et itkin vaan koko yön, yritin AIVAN KAIKKEA, purskuttelin pullollisen corsodyliä, otin 3 panacodia, pidin kuumaa, kylmää

sitten otin yhden jonkun muun särkylääkkeen, joka auttoi pariksi tunniksi sen verran että sain nukuttua. Aamulla klo 8 kello soittamassa, jotta sain heti soitettua ajan hammaslääkäriin. Itkin koko taksimatkan, itkin hammaslääkärin odotustilassa. Oli TOSI helpotus kun lykkäsivät puudutuspiikin. Mieluummin olisin mennyt vaikka synnyttämään. ELI, kannattaa vaan syödä niitä lääkkeitä ja mennä mahd pian lääkäriin. Särky kun yltyy tosi pahaksi, ei tullakkaan sitten enää netistä neuvoja kyselemään :(

Yritähän pärjäillä

Aivan mieletön kipu ollu koko viikonlopun. la-su yönä neljän jälkeen unesta kiinni ja nyt su-ma yönä ei unta ollenkaan. Eilen kuulin että Treellä Acutassa on viikonloppu päivystys. Sinne sitte täysillä ja kuulemaan että ois pitäny aamulla soittamalla varata aika. Tätä tää suomalainen hyvinvointi yhteiskunta on parhaimmillaan... Juopon retkuja kyllä jaksetaan hoitaa 24h mutta kunnon kansalaisille ei kyllä löydyä apua kun oikeen jomottaa..

paramax-codia1 kpl ja ibumax 600 2 kpl samaan aikaan. Eikä mitään tehoa.. ainoo mikä vähän lieventää kipua.. jää kylmä vesi

Onneks löysin tän palstan....oikeesti, ei puhettakaan että pystyis nukkumaan. En muista tunteneeni ikinä näin sietämätöntä kipua....oon kans vetäny buranaa koko sunnuntain ihan jatkuvalla syötöllä, burana kuussatasia kun ottaa kaks kerralla ni vähäks aikaa auttaa, mut saman tien pitää vetää lisää nassuun...Ibumaxia neljäsatasta kun vetää, niin ei mitään tehoa vaikka vetäis paketillisen kerralla, sinänsä hassua ku sama vaikuttava aine sekä Buranas et Ibumaxis....tekee varmaan hyvää elimistölle....palstan vinkkien ansiosta kokeilin tota kylmän veden purskuttelua, ja se tosiaan auttaa jonkin verran....ois jo kello kahdeksan, tikkana sit hammaslääkäripäivystykseen....

Yhteistyössä