Kouvola, vielä kerran !?! ;)

Jos nyt vielä yritettäis tavata vähän isommalla porukalla ni voitas yhessä tääl mietiskellä et mikä olis semmonen ajankohta et mahollisimman moni pääsis mukaan :D :whistle: ;) Siis heitelkääpäs ehdotuksia kehiin!!! =)
 
no nyt mullaki se ajokortti vihdoin ni ehkä pääsen liikkumaanki ilman miestä joka ei aina jaksa heitellä kaikkialle.. aika arka oon kyl lähtee vielä "isoille teille" mut kouvolaan asti tänään jo pääsin meiänki autolla :D
mut sit taas voipi olla et tulle laskettu vastaan ennenku ehtii lähtee minnekkään.. ei ketään kiinnostais tapailla ihan lähiaikoina ennenku ehtii poksahtaa....?
 
tervehdys...
taitaa olla mulla tää viikko viimonen ku uskallan yksin lähtee ajaan kouvolaan asti. jotanki tuntuu et ku on vasta saanu kortin ni ei ihan viimesillään viitsi ajaa ku muutenki epävarma olo... =)
tänään käynti kotkas ni katotaan mitäs sanoo.. salaa ite toivoo jo käynnistystä kun tietää et siel rampataan jokatapauksessa tää loppuaika seurannassa ni vois jo tullakkii.. viikko 38+1 tänään...
pitäs kyl joku pvä täs tulla kouvolaan yksin et pääsee vielä vaatteit katteleen vaaville, mies ku ei kaupoissa jaksa kierrellä...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.07.2006 klo 05:59 miimu kirjoitti:
tervehdys...
taitaa olla mulla tää viikko viimonen ku uskallan yksin lähtee ajaan kouvolaan asti. jotanki tuntuu et ku on vasta saanu kortin ni ei ihan viimesillään viitsi ajaa ku muutenki epävarma olo... =)
tänään käynti kotkas ni katotaan mitäs sanoo.. salaa ite toivoo jo käynnistystä kun tietää et siel rampataan jokatapauksessa tää loppuaika seurannassa ni vois jo tullakkii.. viikko 38+1 tänään...
pitäs kyl joku pvä täs tulla kouvolaan yksin et pääsee vielä vaatteit katteleen vaaville, mies ku ei kaupoissa jaksa kierrellä...

jaa... tulikii sit käynnistykseen aika perjantaille ni en taida enää tapaamisiin lähtä ennen ku on vaavi tullu :heart:
tuli kiire alkaa tehä viimehetken valmisteluja =)
mut palataan astialle kuhan ollaan kotiuduttu ja vähän totuteltu uuteen tilanteeseen....
 
Onnea miimulle ajokortista ja toivottavasti voi jo onnitella vauvan johdostakin :heart: :flower:

Meillä on nyt menoja jonkin verran seuraavina 3 viikkona, joten paremmin käy sitten elokuun puolenvälin jälkeen.
 
Turakainen
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.07.2006 klo 21:51 d u m b o kirjoitti:
Onnea miimulle ajokortista ja toivottavasti voi jo onnitella vauvan johdostakin :heart: :flower:

Meillä on nyt menoja jonkin verran seuraavina 3 viikkona, joten paremmin käy sitten elokuun puolenvälin jälkeen.
Ei kai tuo MiiMu siitä pahastu jos täälä kerron että:
Heidän perhe kasvoi eilen pienellä tyttö vauvalla :heart: :flower:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.08.2006 klo 15:51 Sanni82 kirjoitti:
Mahtuuko vuoden vanhan pojan äippä vielä mukaan? Olis kiva tutustua muihin äiteihin ja lapsiin. Kuusankoskelta ollaan...
Totta kai mahtuu, kaikki ovat tervetulleita :D ! Nyt vois varmaan pikkuhiljaa ruveta ajankohtaakin miettimään... meille ei 11 päivä käy, mut muuten ei (ainakaan vielä...) ole kummempia... :)
 
Mulla alkaa koulu 14.päivä kuluvaa kuuta ja varmaan muutenkin aika tiukka aikataulu arkisin... Mut enköhän mie johonkin väliin vois mukavan hetken mukavien ihmisten kanssa yrittää tunkea. Ja tietty viikonloppusin oon vapaa.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.08.2006 klo 21:56 miukka kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.08.2006 klo 15:51 Sanni82 kirjoitti:
Mahtuuko vuoden vanhan pojan äippä vielä mukaan? Olis kiva tutustua muihin äiteihin ja lapsiin. Kuusankoskelta ollaan...
Totta kai mahtuu, kaikki ovat tervetulleita :D ! Nyt vois varmaan pikkuhiljaa ruveta ajankohtaakin miettimään... meille ei 11 päivä käy, mut muuten ei (ainakaan vielä...) ole kummempia... :)

Juup, kivempi vain jos enemmin porukkaa tulee mukaan. Mä en vielä osaa sanoa aikatauluista. 15pv alkaa koulut ja vielä en tiedä lukujärjestyksiä sekä kerhokin alkaa ja niitäkään päiviä en muista :ashamed:
 
Sanni82harmaana
Olen tämän loppu vuoden hoitovapaalla joten mulle käy melkein mikä vaan päivä. Ellei nyt satu sairastumisia tms. Innolla kyllä ollaan pojan kanssa mukaan tulossa =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.08.2006 klo 21:21 miukka kirjoitti:
Jokos olette muut kerinny palata arkeen? Meil on ti muskari ja ke kerho, mut eihän nekään koko päivää kestä :D Siis oikeestaan mikä viikonpäivä tahansa käy kun ajasta sovitaan... =)

Meille sopii ke ja pe parhaiten, joten mites muille sopisi perjantai? vieläkö ehtisi tämän kuukauden aikana?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.08.2006 klo 08:44 uutena kirjoitti:
Mitäs näissä tapaamisissa tapahtuu? Missäs nyt sit on tapaaminen?

Kerran ollaan tavattu leikkipuistossa ja toisen kerran tykkimäellä. Lapset ovat leikkineet ja me aikuiset juteltu keskenämme, ei sen kummempaa. Olisi kiva tutustua uusiin naamoihin, joten mukaan vain. Niin ja missä tavattaisiin?
 

Yhteistyössä