koulusta tuli kysely/lupalappo

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yks äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
meillä ei ainakaan vielä ole kyselyä tullut..tällä hetkellä tuntuu,etten anna laittaa..koska tyttö on muutenkin todella terve..pientä nuhaa on ehkä kerran vuoteen..en edes muista milloin ois ollu niin kipeä,et ois pitäny jäädä kotiin..eskarissa kai...sillon 4 sitten :D

Alkuperäinen kirjoittaja niina:

niin, ku tietäs. toisaalta en haluis lapselle mitään... siis niit sivuvaikutuksia. Mutta en kyl pahaa influenssaakaan.
Toisaalta kuopus on kananmuna-allerginen ja hän ei saa rokotetta, että jos koululaiset rokotetaan niin ehkä tauti ei tule meille ja kuopus välttyy tartunnalta.

Meillä tytär toi lapun ja itki jo valmiiksi, että hän sitten ainakin HALUAA ottaa-ei kuulemma aio olla ainoa rokottamaton TYTTÖ luokallaan :) No, senkun ottaa rokotteen, oli tasan eka kerta kun itse moisen tahtoo :)

Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Tuleeko se kysely kaikille, ts. ne, joille se kysely on tullut- onko tarkoitus, että oppilaat rokotetaan kouluissa?
Vaiko neuvolassa?

Koululaisten vanhemmilta lupaa kysytään ja neuvolaikäisillä on eri systeemit.

Tuleeko se kysely kaikille, ts. ne, joille se kysely on tullut- onko tarkoitus, että oppilaat rokotetaan kouluissa?
Vaiko neuvolassa?

Meillä luki, että oppilaat rokotetaan omissa kouluissaan ja oppilaitoksissaan!!!!

Meille kans tuli tänään. Lapsen isä puoltaa ottamista, minä olen ehkä enempi vastaan. Mietin tämän yön...
Niin, ja koulussa ilmeisesti tapahtuu tämä rokotus. Terveydenhoitaja pistää.

Tampere

Terveiden peruskoululaisten, lukiolaisten sekä ammatillisten oppilaitosten ja ammattikorkeakoulujen opiskelijoiden (alle 25-vuotiaat) H1N1-rokotukset aloitetaan maanantaina 30.11. oman koulun tai oppilaitoksen terveydenhuollon toimipisteissä vastaanottopäivinä. Oma koulu tai oppilaitos tiedottaa rokotusten aikatauluista ja käytännön toimista tarkemmin.

Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:
Vaiko neuvolassa?

Kato oman paikkakuntasi nettisivuilta. Se vaihtelee paikkakunnittain.

ok. Täällä ne sitten annetaan neuvolassa, kouluikäisillekin.
Tosin ei vielä, vaan vasta joulukuussa.
Mä vaan pelästyin, että olenko sivuttanut jotkut laput, vaiko muksut hukanneet ne . Vaikka meillähän ei koskaan käy niin :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja sipsi:
Meillä tytär toi lapun ja itki jo valmiiksi, että hän sitten ainakin HALUAA ottaa-ei kuulemma aio olla ainoa rokottamaton TYTTÖ luokallaan :) No, senkun ottaa rokotteen, oli tasan eka kerta kun itse moisen tahtoo :)

Meillä taas tyttö sanoi ettei halua sitä, joten ei laiteta, kuten ei muullekaan perheelle.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tampere

Terveiden peruskoululaisten, lukiolaisten sekä ammatillisten oppilaitosten ja ammattikorkeakoulujen opiskelijoiden (alle 25-vuotiaat) H1N1-rokotukset aloitetaan maanantaina 30.11. oman koulun tai oppilaitoksen terveydenhuollon toimipisteissä vastaanottopäivinä. Oma koulu tai oppilaitos tiedottaa rokotusten aikatauluista ja käytännön toimista tarkemmin.

eli liian myöhään

Alkuperäinen kirjoittaja d:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tampere

eli liian myöhään

Juu ja terveet 3-6- vuotiaat alkaen 23.11.

Alkuperäinen kirjoittaja marmatus:
Alkuperäinen kirjoittaja sipsi:

Meillä taas tyttö sanoi ettei halua sitä, joten ei laiteta, kuten ei muullekaan perheelle.

Näin meilläkin.. sanovat etteivät halua, teini-ikäinen on vielä enemmän vastaan. Joten ei rokoteta (en olis kyllä antanut lupaa muutenkaan rokottaa)

Yhteistyössä