M
"mariia"
Vieras
Tyttö on viidennellä luokalla. Tykkään lapsekkaista vaatteista paljon. Sen lisäksi meillä on lapsille suunnattuja tyylikkäitä vaatteita. Ei ollenkaan teinivaatteita. Lapsikin kelpuuttaa ne, eikä ole vielä haikaillu teinivaatteiden perään.
Ostan vaatteita paljon eri paikoista, merkkeinä mainittakoon Meandi, D&J, Småfolk, Ticket ja Name it.
Tyttö on kiltti ja sosiaalinen,hänellä on koulussa viitisen kaveria.
Osa on sitten sivustaseuraajia, ja osa sitten nauraa päin naamaa.
Tänään tytöllä oli koulussa Meandin yogapantsit ja pussimallinen paita.
Tälle oli sanottu, että no, unohditko vaihtaa yökkärin pois.
Neiti oli tuumannut, että en.
Aha."Nellillä" on vauvanvaatteet! Voi voi!
Tytär oli tuumannut, että onko se teidän ongelmanne.
Voi ei, nyt "Nelli" suuttuu! Pelottavaa!
Ja räkänaurut päälle.
Kun tytöllä oli kärpässienitunika, tätä kärpässienitunikaa revittiin. Näin on tehty myös pöllötunikalle, puputunikalle ja perhostunikalle, sekä geishamekolle.
Ticketin toppasettiin pukeutunut tytär on kaadettu lumeen, ja Biggu hattu napattu. Kerran koulun pihalla tytön ollessa astelin sinne, ja jo siellä oli jotain sellaista. Muut lähtivät livoon, ja minä huusin, että nyt te sieltä, tulkaa tänne. Lapset tulivat katuvan näköisinä.
Sanoin, että nyt te pyydätte anteeksi, ja antaa olla vihonviimeinen kerta,kun kiusaatte mun lasta!
Pyysivät anteeksi, ja kiusaaminen on sittemmin vain pahentunut.
Mitä tässä tehdään?
Ostan vaatteita paljon eri paikoista, merkkeinä mainittakoon Meandi, D&J, Småfolk, Ticket ja Name it.
Tyttö on kiltti ja sosiaalinen,hänellä on koulussa viitisen kaveria.
Osa on sitten sivustaseuraajia, ja osa sitten nauraa päin naamaa.
Tänään tytöllä oli koulussa Meandin yogapantsit ja pussimallinen paita.
Tälle oli sanottu, että no, unohditko vaihtaa yökkärin pois.
Neiti oli tuumannut, että en.
Aha."Nellillä" on vauvanvaatteet! Voi voi!
Tytär oli tuumannut, että onko se teidän ongelmanne.
Voi ei, nyt "Nelli" suuttuu! Pelottavaa!
Ja räkänaurut päälle.
Kun tytöllä oli kärpässienitunika, tätä kärpässienitunikaa revittiin. Näin on tehty myös pöllötunikalle, puputunikalle ja perhostunikalle, sekä geishamekolle.
Ticketin toppasettiin pukeutunut tytär on kaadettu lumeen, ja Biggu hattu napattu. Kerran koulun pihalla tytön ollessa astelin sinne, ja jo siellä oli jotain sellaista. Muut lähtivät livoon, ja minä huusin, että nyt te sieltä, tulkaa tänne. Lapset tulivat katuvan näköisinä.
Sanoin, että nyt te pyydätte anteeksi, ja antaa olla vihonviimeinen kerta,kun kiusaatte mun lasta!
Pyysivät anteeksi, ja kiusaaminen on sittemmin vain pahentunut.
Mitä tässä tehdään?