Koululaisten liikuntavarusteista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Meidän poika on nyt eskarissa ja eskari on täällä samassa ku koulu ja samat jutut myös heille.
Nyt tuli lappu et olis hyvä hommata sisäpelikengät?
No meillä olis yhdet lenkkarit joissa vaalea pohja, niin voinko mä laittaa ne pojan matkaan vai pitääkö ostaa ihan oikeat sisäpelikengät?

Toisaalta vähän harmittaa kun tähän saumaan tuli tuo lappu kun olen nyt ostanu pojalle ja myös muille lapsille paljon kampetta...niin vielä yks juttu pitää hommata. Luistimet onneksi on, mut sukset luultavasti pitää ostaa. Mut onneksi niitä ei ihan tälle kuukaudelle tarvi.

Mihin muuhun pitää varautua?

ja mä kun olen ostanut jokaiselle meidän lapselle sisäpelikengät, kun vapaa-ajallaan tarvitsevat niitä. mutta koulun liikkatunneille niitä ei saa laittaa kuin vasta yläasteelainen.. kun ei kuulemma kaikilla ole niin nekään ei saa laittaa joilla on. joten ainakaan meidän koulussa ne ei ole pakolliset.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ja mä kun olen ostanut jokaiselle meidän lapselle sisäpelikengät, kun vapaa-ajallaan tarvitsevat niitä. mutta koulun liikkatunneille niitä ei saa laittaa kuin vasta yläasteelainen.. kun ei kuulemma kaikilla ole niin nekään ei saa laittaa joilla on. joten ainakaan meidän koulussa ne ei ole pakolliset.

:o aijaa.
Tuossa luki et olis suotavaa.Eli käsitän ettei ole pakollinen mut silti kannattais hommata.

Aika monella ala-asteella sisäpelikenkiä ei käytetä lainkaan juuri sen vuoksi, kun kaikilla ei ole mahdollisuutta hankkia sellaisia. Peleissä käy paljasvarpaisille köpelösti, jos osalla on kengät jalassa. Jos kengät kuitenkin velvoitetaan hankkimaan, niin puhtaat vaaleapohjaiset lenkkarit toimivat hyvin. Ei kannata laittaa isoa rahasummaa sisäpelikenkiin, jollei niitä tarvita muualla kuin muutamalla koulutunnilla. Kivoja jumppatunteja!

Alkuperäinen kirjoittaja ope:
Aika monella ala-asteella sisäpelikenkiä ei käytetä lainkaan juuri sen vuoksi, kun kaikilla ei ole mahdollisuutta hankkia sellaisia. Peleissä käy paljasvarpaisille köpelösti, jos osalla on kengät jalassa. Jos kengät kuitenkin velvoitetaan hankkimaan, niin puhtaat vaaleapohjaiset lenkkarit toimivat hyvin. Ei kannata laittaa isoa rahasummaa sisäpelikenkiin, jollei niitä tarvita muualla kuin muutamalla koulutunnilla. Kivoja jumppatunteja!

Aivan. Tätä mä ajattelin. Ja kyllä niitä kesällä sit voi pihakenkinä käyttää et eiköhän ne kulutettua tule.

Yhteistyössä