koulukuvausvaatteet??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nytkypylly
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mikä väri/sävy sopii teidän tytön kasvoihin? =)

Meidän tokaluokkalaisella oli elokuussa jo koulukuvaus. Oli ollut kesällä Rodoksella, joten oli vielä ihanan ruskea. :D Hänellä on punaiset hiukset, joten päädyin Benettonin kirkkaanvalkoiseen logopaitaan, joka olikin nappivalinta!

tyttö nukkuu jo :D ja ei oo kauheesti vaatteiden perään muutenkaan, yleensä kiltisti pukee ihan mitä eteen annetaan :D mul ois kiva ruskee-valkonen sydän paita ja sitten ruskea neule-bolero?? tai sit ton ruskeen boleron alle kerman värinen paita jossa vihreitä omppuja ja ruskea kanttaus?? ja ruskeet sammarit?? :D

en mä tiiä, oman lapsen suhteen on niin sokee.. hänellä vähän vaalea tukka,joten musta kirkkaat värit sopii kivasti, ja ruskea.. ja sit meil ois vihree paita jossa valkoisia pilviä ja siinä ruskeet kanttaukset?

Alkuperäinen kirjoittaja Ninniliina:
omppuja, bolero ja sammarit kuulostaa hyvältä =)

no mustakin se kuulostaa pirteemmältä ku tuo ruskee valkonen paita sen ruskeen boleron kanssa.. mut entä jos laittaiskin vihreen pilvipaidan sinne alle? pitänee aamulla vähän tesmailla vielä...

Esikoisella oli päiväkodissa aina kuvauksissa siistit, väriltään yhteensopivat vaatteet. Musta oli jotenkin outoa, että jotkut lapset olivat siellä satiinisissa prinsessamekoissa tai pojat "puku" päällä, rusetti kaulassa.

Mun neitillä oli tänään vaaleanpunaiset sukkikset, ja tätinsä ompelema pitkähijainen kirkasvärinen mekko: vähän peppipitkätossu look, erikankaista tehty eri osat mekossa. :D Luulen että tuli kauheen hyvät kuvat. Joskus pari vuotta sitten oli joku vaaleanpunainen paita: se ei oikein näyttänyt miltään siinä kuvassa, ei ollut kovin hyvä valinta. Mutt ruskeetakin on ollut, ja on tullut hyviä...

tiedän tunteen..meillä oli lapsilla ekakuvaus perjantaina, enkä millään olis osannut valita lapsille vaatteita. halusin siistit mutta ei mitään juhlahumu vaatteita.
samoin tänään oli kuopuksen 1v kuva ja samalla sisaruskuva
Päädyin sit niin että pe tytöllä oli tummanvioletti samettiliivari ja alle v.punanen poolo,jalassa valkoiset sukkikset missä v.punaisia ja violetteja kukkasia.
pojalla oli tummansiniset sammarit ja tummansininen kolitsipaita missä ruutukaulukset!
Tänään sit 1v kuvassa pojalla oli ruskeat sammarit, ruseke body alla ja siinä päällä valkopohjainen kauluspaita missä ruskeita punaisia ja oransseja ruutuja..korosti kivasti ruskeita nappisilmiä!
tytöllä oli ruskeasamettihame, sellainen kokomekko lyhyillä hioilla. ja jalassa ruskea-valkoraidalliset polvisukat :)

Asiasta kukkaruukkuun: mulla on E:lle talvihaalari hakusessa - en jaksa oottaa enää sitä Meandin haalaria kun se vaan tuntuu koko ajan siirtyvän se päivämäärä :headwall: Tänäänki oli jo kuiteskin vaan 3 astetta ku vein lapset, enkä haluu ottaa sitä riskiä, et on pakkasta ja tuolla ei o haalaria... Eli vinkkejä otetaan vastaan :D

Asiasta kukkaruukkuun: mulla on E:lle talvihaalari hakusessa - en jaksa oottaa enää sitä Meandin haalaria kun se vaan tuntuu koko ajan siirtyvän se päivämäärä :headwall: Tänäänki oli jo kuiteskin vaan 3 astetta ku vein lapset, enkä haluu ottaa sitä riskiä, et on pakkasta ja tuolla ei o haalaria... Eli vinkkejä otetaan vastaan :D

villahaalari alle, niin pärjää vielä hetken. :xmas:

oikeesti? koska ne nyt sitte vasta tulee??
meillä kanssa kuumaveriset pimut, en oo aatellukaan vielä toppaa, vaan välivaatetta alle.. meinkin arkitopat on vasta matkalla tanskasta, näin jotain mitä en voinu vastustaa :xmas: mut miten ois katvig? tai molo?

Yhteistyössä