koulukiusattu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mää en oo mitään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mää en oo mitään

Vieras
minkä ikäisenä sun itsetunto oli suht normaali vai palautuuko ikinä..Tuleeko muille KIUSATUILLE isossa porukassa sellanen olo että yyh musta ei kukaan tykkää ja tuntuu että repee : (

Kai se joskus parantuu.
Osaan esittää että olis hyvä itsetunto, mutta kyllä se mun kohdalla on vaan esitystä!
Ja tuntuu joskus tolta, mutta esim sukulaisten kanssa tai muiden läheisten ihmisten seurassa ei tunnut tolta!
Ja 20v jo tuosta kiusaamisesta...

Alkuperäinen kirjoittaja aoo:
palautuu kyllä kun kiusaaminen loppuu. itse en oo kokenu kiusaamista kolmeen vuoteen.

mulla ei ole palautunut,vaikka kohta kymmenen vuotta. siis useasti jo hyväksyy itsensä,mutta tietyissä tilanteissa näkee itsensä kuin toisin silmin. outoa.. eli kotona voi ajatella että on ok,mutta kun joku tilanne niin tuntee ja näkee itsensä paljon rumempana..

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Mun itsetuntoni alkoi palautumaan vähän yli parikymppisenä, äitinä ja kun opettelin itse r-kirjaimen. (sen mun 'pahimman virheeni')

Miten sen opettelit? Pojalla, nyt 11v, on lievä r-vika ja nyt on ruvennut hieman häntä vaivaamaan - mietin miten siinä voisi auttaa.

Alkuperäinen kirjoittaja lapinonni:
Kai se joskus parantuu.
Osaan esittää että olis hyvä itsetunto, mutta kyllä se mun kohdalla on vaan esitystä!
Ja tuntuu joskus tolta, mutta esim sukulaisten kanssa tai muiden läheisten ihmisten seurassa ei tunnut tolta!
Ja 20v jo tuosta kiusaamisesta...

joo ei läheisten seurassa..

Yhteistyössä