Koulukiusaamisesta....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti-65
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

äiti-65

Jäsen
29.02.2008
119
0
16
onko kenen lapsia kiusattu koulussa?Onko siihen koulussa miten puututtu?Entä miten lapsi kokee kiusaamisen?Meillä murrosikänen tyttö,joka ei halua mennä kouluun...kiusaajat olleet jo puhuttelussa.Mutta mitä tehdä,että saan tytön lähtemään kouluun?Onko neuvoja?

Alkuperäinen kirjoittaja äiti-65:
onko kenen lapsia kiusattu koulussa?Onko siihen koulussa miten puututtu?Entä miten lapsi kokee kiusaamisen?Meillä murrosikänen tyttö,joka ei halua mennä kouluun...kiusaajat olleet jo puhuttelussa.Mutta mitä tehdä,että saan tytön lähtemään kouluun?Onko neuvoja?

:hug: en osaa muuta sanoa... mun siskoo kiusattii rankimman päälle ja keinot oli vähis saada se kouluu.. onneks kuitenki sit meni ja sit sai pättötodistuksen ja ylioppilaslakin.

MUOKS! sitä kiusattii melkei koko koulu aika, asti ylioppilaslakkiin.. et siin mun siskon koulun suhtautuminen varmaan tulee esille...

Olin itse koulukiusattu, mutta yläasteella se ei enää mua häirinny... Oli vaa hauskaa olla erilainen ja jonkunlainen puolijulkkis koulussa.

Tuo on tosi vaikea tilanne, enkä tiedä osaanko oikeastaan mitenkään neuvoa. Onko tytöllä koulussa ketään kavereita? Entä koulun ulkopuolella? Mua autto erittäin paljon se, että kaikki mun oikeat ystävät olivat koulun ulkopuolisia. Silloin ei haitannu vaikka koulussa olis tapahtunu vaikka mitä, kun ei niillä koulutovereilla ollu mitään merkitystä mun elämässä.

Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Olin itse koulukiusattu, mutta yläasteella se ei enää mua häirinny... Oli vaa hauskaa olla erilainen ja jonkunlainen puolijulkkis koulussa.

Tuo on tosi vaikea tilanne, enkä tiedä osaanko oikeastaan mitenkään neuvoa. Onko tytöllä koulussa ketään kavereita? Entä koulun ulkopuolella? Mua autto erittäin paljon se, että kaikki mun oikeat ystävät olivat koulun ulkopuolisia. Silloin ei haitannu vaikka koulussa olis tapahtunu vaikka mitä, kun ei niillä koulutovereilla ollu mitään merkitystä mun elämässä.

Koulun ulkopuolella yksi kaveri ja koulussa pari kaveria,mutta kaikki sellaiset ryhmätyöt tms. ovat tytölle kurjia,kun häntä ei haluta pariksi ja se sanotaan aivan suoraan ja syrjitään todella rankasti,vaikka ulkonäössä ei ole edes mitään,monta kertaa soittaa koulusta kotiin,että haluan tulla kotiin,en halua olla koulussa.

Yhteistyössä