koulukiusaaminen "kuuluu" kouluun

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja viljonka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ehdottomasti otettava kouluun yhteyttä, ettei tyttäresi kärsisi enempää. Vaadi heitä puuttumaan asiaan heti. Ja olisi hyvä jos kavereita edes koulun ulkopuolella olisi. :heart:

Koulukiusaus todellakin on koulun asia ja vastuu tapahtumista kuuluu opettajille.Samaten kuin koulukyydityksessä tapahtuvat kiusaamiset.
Harvemmin van opettajat itse asiaan puuttuvat,valitettavasti.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.02.2007 klo 15:06 äippä-77 kirjoitti:
Koulukiusaus todellakin on koulun asia ja vastuu tapahtumista kuuluu opettajille.Samaten kuin koulukyydityksessä tapahtuvat kiusaamiset.
Harvemmin van opettajat itse asiaan puuttuvat,valitettavasti.

Meidän koulussa ei edes rehtori meinaa puuttua asioihin,, ennenkuin vanhemmat puuttuvat asioihin itse...

Tuota sivustoa ei ollut enää mutta ei se kuulu kouluun. Tehdään Koskelan tapauksia ja Koskelan tekijöitä. Pitäisi puuttua eikä mennä mukaan. Pitäisi keskustella myös mitä on tapahtunut miten asiat on oikeasti eikä olettaa väärin tehnyt niin ja muka tapahtunut niin eikä ketään kiinnosta miten asiat oikeasti. Ei pitäisi väittää totuuksina kouluväkivaltaa tekevän hupparin hupusta vetäjän mitä älyttömiä juttuja kunnianloukkauksia. Siinä on ihan selkeätä kuka on kiusaaja ja kuka kiusattu. Ei pidä myös väittää jostain muka koskaan ollut kutsuttu oikeasti on ollut kutsuttu voisi ihan kysyä ei olettaa ja valehdella. Kiusaajia siksi ja hyväksytte. Ja se mihin se menee vielä enemmän sitten. Outoa on sekin jotkut eivät tietenkään kaikki kiusatut ovat kiusaajia ja kiusaavat kiusattua eli omiaan ja sallivat sen ja kostavat kiusaamisen kiusatulle. Ei järkeä siinäkään.

Yhteistyössä