Koulu- yms. kuvista

ImpiEllenAnna

Aktiivinen jäsen
21.04.2004
8 208
0
36
Ennen kuvausta tulee kotiin kyselylappu, johon pitää merkitä mitä kuvia haluaa.. kuvien saapuessa laskussa lukee että koko paketin hinta on se ja se ja lisätuotteen hinta se.. koko kasa siis yhteensä niin ja niin paljon.. mukana on siis "lisätuote" eli kuva mitä ei ole tilattu ja jos sitä ei palauta, niin se tarvii maksaa..

Onko tuo nyt sitten laitaa? Eli miksi siellä on mukana sellainen kuva mitä ei ole tilattu? Eihän siitä silloin tarvitse ( periaatteessa ) maksaa, kun se on kerran lähetetty ilman tilausta.. muut kuvat pitää erikseen tilata.. :saint:

Ärsyttää tuollainen turhan vaivan lisääminen.. mä osaan kyllä ruksittaa siihen ekaan lappuun jo, mitä kuvia haluan.. just sen takia, ettei tarvis turhaan juosta postilaatikolle palauttelemaan kuvia.. :kieh:

Mä lähinnä jo vuosia ihmetellyt sitä, että kun PAKETTI pitää valita etukäteen ja tietenkin siinä PAKETISSA edullisempi hinta. Eli ei vaihtoehtoakaan ottaa tietyt arkit jo etukäteen. Palauttaa saat sitten mitä arkkeja haluaa palauttaa, mutta silloin loppuarkit jotka pidät, lasketaan normaalin arkkihinnan mukaan.
Esim. jos otan paketin niin maksan sen edullisen pakettihinnan, mutta jos palautan vaikka yhden arkin, lasketaan kaikki kuvat arkkihintoina 7,50/per arkki eli maksan vain 50 senttiä vähemmän kuin ottaessani koko paketin :o

TOOOOSI TÖRKEETÄ pakkomyyntiä!!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:
Mä lähinnä jo vuosia ihmetellyt sitä, että kun PAKETTI pitää valita etukäteen ja tietenkin siinä PAKETISSA edullisempi hinta. Eli ei vaihtoehtoakaan ottaa tietyt arkit jo etukäteen. Palauttaa saat sitten mitä arkkeja haluaa palauttaa, mutta silloin loppuarkit jotka pidät, lasketaan normaalin arkkihinnan mukaan.
Esim. jos otan paketin niin maksan sen edullisen pakettihinnan, mutta jos palautan vaikka yhden arkin, lasketaan kaikki kuvat arkkihintoina 7,50/per arkki eli maksan vain 50 senttiä vähemmän kuin ottaessani koko paketin :o

TOOOOSI TÖRKEETÄ pakkomyyntiä!!!!!

Totta.. tuo on kanssa ärsyttävää.. |O

Alkuperäinen kirjoittaja ImpiEllenAnna:
Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:
Oisko se korvaus jostain? Vaikka kuvien viipymisest tai jostain sellasesta?

Korvaus? Se, että mä joudun joko maksamaan melkein kympin lisää tai viemään ne postiin.. tuskin.. eikä nuo nyt ole viipyneetkään..

Eikun hupsista sori luin väärin :laugh: Nyt oon vissiin liikaa siemaillut noita juoia, pitää lähteä nukkumaan.

Alkuperäinen kirjoittaja qaz:
Kannattaa ottaa ne kaikki ja viedä ne paikalliseen valokuvaamoon kopiotavaksi. Ne voi palauttaa sen jälkeen ja saada kuvat huomattavan halvalla.

En viittii nähdä niin paljoa vaivaa.. mä kyllä maksan niistä sen mitä pyydetään.. siis niistä, mitkä mä olen tilannut.. mutta tuo ylimääräinen ärsyttää.. mun mielestä sen kuuluis olla nyt mun, kun se kerran on mulle lähetetty vaikken ole tilannut sitä.. :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja ImpiEllenAnna:
Oisko se korvaus jostain? Vaikka kuvien viipymisest tai jostain sellasesta?

Korvaus? Se, että mä joudun joko maksamaan melkein kympin lisää tai viemään ne postiin.. tuskin.. eikä nuo nyt ole viipyneetkään..

Eikun hupsista sori luin väärin :laugh: Nyt oon vissiin liikaa siemaillut noita juoia, pitää lähteä nukkumaan.

:D :D

Ahaps! Mä olin oikeessa B)

Olisin voinut pitää ylimääräisen kuvan ja maksaa vain sen minkä tilasin.. kotiin lähetetyistä jutuista ei tarvitse maksaa laskusta huolimatta jos ei ole tilannut sellaisia.. hitto kun ehdin jo palauttaa ne.. :kieh:

Tulee mieleen, että tuossa yritetään vaan rahastaa, moni maksaa.

Olisit laittanut valituksen menemään (onnistunee netin kautta) ja ilmoittanut siinä, että vaadit niin ja niin paljon kuluja postiin laittamisesta (ei ehkä voi vaatia paljoa, jos postilaatikko sattuu olemaan ihan vieressä :D), kun et niitä kerran ollut tilannut.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tulee mieleen, että tuossa yritetään vaan rahastaa, moni maksaa.

Olisit laittanut valituksen menemään (onnistunee netin kautta) ja ilmoittanut siinä, että vaadit niin ja niin paljon kuluja postiin laittamisesta (ei ehkä voi vaatia paljoa, jos postilaatikko sattuu olemaan ihan vieressä :D), kun et niitä kerran ollut tilannut.

Tekis mieli laittaa ihan vain siitä palautetta, että tuo on ihmisten huijaamista.. :kieh: mutta en vielä ole keksinyt, miten sen voisi esittää "nätisti"..

Ja todellakin moni maksaa tuon.. harva tietää, että sen saisi pitää maksamattakin.. olisin varmaan vieny päiväkodin seinälle lapun tuosta, jos olisin ollu aiemmin liikkeellä..

Yhteistyössä