Koulu varannut uimahallin kaikki radat täksi päiväksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ärhhh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ärhhh

Vieras
Sinne on varmaan sitten turha yrittää mennä? Ottaa päähän tosi paljon, kun olin sopinut lapselle hoitopäivän että pääsen itse uimaan (olen sairaslomalla ja pitäisi tehdä harjoitteita).

No, kai sinne saisi mennä uimaan vaikka kaikki radat on varattu? Vai saako? Tosin ei taida kiinnostaakaan lähteä uimaan, kun halli täynnä teinejä..

Aika outoa, täällä on sellainen tapa että koululaiset käyvät uimassa siihen aikaan kun halli ei vielä ole kaikille auki (aamu-uintipäivät on kaks vakiopäivää viikosta).
Jos muuna aikana, niin eivät VOI varata koko hallia, koska ovet ja kassa on auki kaikkien tulla.

Taidan soittaa ja kysyä. Toki pääsen sitten illallakin menemään, mutta harmittaa kun vien lapsen hoitoon ja olisin hyvin ehtinyt kaikessa rauhassa käydä nyt päivällä.

On varmaan pakkasten takia varattu kaikki radat ja koko päivä näkyi olevaan (juurikin siihen kolmeen asti).

Mun mielestä täällä meillä ainakin koko uimahallin touhu menny ihan kaameeks! Päivisin radat on koululaisille ja yksi vesijuoksijoille ja ei ole isoon altaaseen menemistä. Sit meillä on ns. iso allas toinenkin mut se on koko ajan jumppakäytössä Lasten allas toki on mut lapset jotka on juuri oppineet uimaan ja vaatis hiukan sitä syvän altaan harjoitusta ei todellakaan ole tervetulleita meidän halliin. Menin tyhmänä vielä ostaan 10 kerran kortin kun aattelin et saadaan reenata lasten kans kunnolla. Mut kun sen kerrn mentiin isoon altaaseen et uidaan hissukseen päästä päähän niin ajettiin meidät pois kun oltiin tiellä. Eli meidän halli palvelee koululaisia ja mummoja, lapset sinne ei ole tervetulleita eikä huvita 5e maksaa siitä et saa lillua 2,5h lasten altaassa jossa muuten myös ne mummot käy lämmittelemässä ja se inhottaa mua.

Silloin kun minä olin peruskoulussa vielä, ei kyllä mikään koulu varannut kaikkia ratoja vain siksi että menevät uimahalliin. Outoa. Eihän noihin umahalleihin ole muutenkaan mitään järkkyä ruuhkaa nykyään.

No joo täälläkin oli yks aamupäivä kaikki lämpimät (ja vähän matalemmat) altaat täynnä mummoja jumppaamassa. Liukumäki pois toiminnasta. Lasten allas sit ihan täynnä. Eli ei kyllä toista kertaa aamupäivästä mennä.

Oletteko koskaan tavanneet laumaa ylä-aste ikäisiä lapsia? Mikään määrä rahaa ei saisi mua menemään uimahalliin samaan aikaan esim 30 teinin kanssa :D Ehkä se opettaja on ajatellu samoin kun on koko hallin varannut... Eikä missään mainittu mikä kokoinen halli on kyseessä, jos sielä on se 1 iso allas niin hankalahan sinne on enempää porukkaa tukkia.
Ja muutenkin... Mene seuraavana päivänä, ei se ny niin vakavaa voi olla.

No niin, soitin ja kyllä ne kaikki radat oli varattu. Siihen kolmeen asti. Ei mikään iso uimahalli kyseessä, mutta toisaalta luulisi että nyt vaikka yksi rata olisi aina sellainen mikä pidettäisiin vapaana yksittäisille uimareille. Mutta ehkä siinä sitten oli ajateltu juuri noin kuin yllä oli sanottu, että kuka nyt niiden teinien kanssa haluaisi olla yhtäaikaa uimassa :D

Ja minäkin olen ollut siinä uskossa, että uimahalleissa ei nykyään käy juuri kukaan, mutta kun katsoin ensi viikon varauksia niin plaah.. Ei sinne sitten tosiaankaan mennä ihan silloin kun itsestä siltä tuntuu (nimen omaan päiväaikaan näyttää olevan hankalaa, toki sitten illallakin on ryhmiä, mutta olen luullut että päivällä siellä ei käy kukaan). Olisiko sitten juuri pakkasten takia noin varattuna!

Lapsen hoitopäivät on jo sovittu, pitää niiden mukaan sovittaa tai sitten yrittää päästä illalla.

Ei pitäisi voida varata kaikkia ratoja, hallin normalien aukiolo aikojen aikana.

Mistä sitä muuten siinä kassalaa maksettaisiin, jos ei uimaankaan pääsisi.

JOs todella noin on, pistäisin kyllä palautetta menemään, niin hallin ratavuoroista päättävälle kuin kaupungin/kunnan liikuntatoimen päällikölle.
Eihän toi nyt noin saa mennä.

Viimeksi muokattu: