Kotona liian vaniljaista...

Mitä tehdä jos tekisi mieli vähän rajumpaa ja tuhmempaa mutta kotona halutaan vain vaniljaista pimeässä peitonalla. Lähinnä itse tykkäisin olla vähän "niskanpäällä", sitomisleikkejä, leluja, tuhmia vaatteita, yms. mutta näille on jyrkkä ei kotona. Mitä tehdä? Kunnioitan tietty toisen tahtoa. Tyydynkö kohtalooni?
 
  • Tykkää
Reactions: Tirehtööri
Luulen niin, että sinun on vaan tyydyttävä kohtaloosi. Älä ainakaan ala väkisin kääntämään vaimosi mieltä. Siitä ei hyvää seuraa. Hyvää ei myöskään seuraa siitä, että jos alat hakea haluillesi vastakaikua muualta samankaltaisten joukosta. Ei hyvä.

Mutta jos kumminkin haluaisit vaimon edes vähän peräytymään kannastaan, niin sinun on edettävä varoen "koulutuksessa". Otat vaan puheeksi vaikka ensin pienen dildon. Se kai on sentään turvallisin. Eiköhän käsiraudat, narut ja huoramaiset vaatteet ole heti esiteltyinä aika kimpaannuttavat, ja leikit loppuu siihen.

Toivottavasti jonkin ratkaisun löydät.
 
Mä haluaisin kaikkea kivaa kokeilla, mutta se taitaa olla niin että nuo tollaset jutut on vaan tarkoitettu niille seksikkäille naisille. Ja rumat äidit, niin kun minä saa vaan tyytyä siihen "pimeässä peiton alla" tyyliin.. :ashamed:
 

Yhteistyössä