• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

Kotiuduin edellispäivänä synnyttämästä, ja nyt mieheni jämäytti mut kotiin kahden vaippaikäisen sekä koiran kanssa.

  • Viestiketjun aloittaja tuplaäiti
  • Ensimmäinen viesti
Mulla ei ole koiraa, mutta muuten sama tilanne kun kuopus oli vastasyntynyt: mies teki kahta työtä ja opiskeli siinä sivussa, eli oli kotona ehkä 6-7 h/vrk ja nekin nukkumassa. Hoidettavana vauva ja juuri 2 v täyttänyt. Eikä se yllättäen ollut edes kovin rankkaa :eek:
 
miehet ei sitten koskaan osaa ajatella tilannetta naisen kannalta...pikku juttu...mitä nyt kävästiin synnyttämässä ja hormooneista ne ei ymmärrä tuon taivaallista...arggggg!!!

mun mies voisi tehdä ihan saman ja ei yhtään omatunto painais :(

yritä jaksaa :hug:
 
tuplaäiti
Oli luvannut mennä mökille poikansa (edellisestä liitosta), 7-vuotiaan kanssa. Poika on täällä meillä viettämässä kesälomaa, ja en kyllä ollut innoissani ajankohdasta, mutta en hennonnut kieltääkään..
 
2xMaMa
Onpa kurja mies sulla.

Meillä mies piti isyyslomaa 4viikkoa ja oli joka hetken meidän kanssa, mun ei tarvinnut edes koko kuukautena siivota, eikä tehdä ruokaakaan olin ku hotellissa ja sama jatkuu edelleen :D :heart:
 
Vierain
No, varmaan isän kanssa yhdessäolo on tärkeää tälle 7vuotiaalle. Ja jos jo aamulla kotiutuu kuitenkin. Mielestäni teit hienosti, kun annoit mennä isoveljen kanssa :)

Iloa päiviin pienten kanssa ja hyvää kesää :)
 
memmu
Mun mielestä se 7 vuotias ois joutanu oottamaan, tai sitten olis voinu tulla sinne kotiin. Mä olisin kyllä jyrähtäny suuresti jos olis mökille mies lähteny tollasessa tilanteessa.
 
Mommy dearest
Alkuperäinen kirjoittaja tuplaäiti:
Oli luvannut mennä mökille poikansa (edellisestä liitosta), 7-vuotiaan kanssa. Poika on täällä meillä viettämässä kesälomaa, ja en kyllä ollut innoissani ajankohdasta, mutta en hennonnut kieltääkään..
No eihän se mikään ukon-possukka ole jos tuosta kysymys oli, jos oli lapselle luvannut ja ei ole mikään kaamea hätä niin olisin minäkin "päästänyt". Mut olisin pannut sen koiran niille mukaan mökkikaveriksi, saisi sekin siellä mennä lahnustaa ja uimassa käydä :)

 

Yhteistyössä