pelottava lista....
meillä ei kyllä ihan noin paljon kaikkea tehdä, mutta kuluuhan tuohon siivoukseen aikaa aikas paljon jos sitä rupiaa laskemaan...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Oih, mä sain päänsäryn... :ashamed:
... lähinnä kai omantunnon tuskista. Musta ei olisi tohon ikinä, enkä halua tuntea ketään josta olisi, ettei tarvitse olla kateellinen ja tuntea itseään huonoksi.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kunnioituksesta vapiseva:Minkä alan ihminen olet lehmu?
Oletko käynyt kokkikoulun tai jonkin talouskoulun?
Miten paljon voi yksi ihminen ehtiä tehdä? Kyllä minulla olisi jo enemmän kuin tarpeeksi kahdessa pienessä, yhdessä down-lapsessa, ja yhdessä teinissä. Siivoukset jäisi. viihdyttävätkö toisiaan? Siis pystyykö sairas viihdyttää pieniä tai leikkiä heidän kanssa? Onko hänestä apua?
Miten ihmeessä joku voi muistaa kirjoittaa ylös kaikki harvoin tehtävät kotityöt ja vielä muistaa ne tehdä ajallaan?
Minä saan ajan kulumaan ruoanlaittoon ja lastenhoitoon, ja kaikki muu jää... vaikka koko ajan siivoaa, ei koskaan kattoja tai vaatehuoneita tyhjätä eikä puoliakaan tuosta listasta tule tehtyä.
Alkuperäinen kirjoittaja koivunkäpy:Akva ei tarvia kuin 2krt/kk veden vaihdon!
Lakanat voi vaihtaa jokatoinen vk kans, kerran vk tuuletus.
Osta kissalle kristallihiekkaa yhdellekissalkle riittää kuukaudeks se yks vaihto, sonnat vaan toki päivittäin pois sieltä.
Siinä nyt pikkusen helpotusta listaan B)
Puita vois tehä kerralla isomman erän ni ei tarviis päivittäin kuskata ja pilkkoo niitäkään..
Ja mitä pitää ihan oikeesti silittää? :xmas: Kysyy laiskamato maalta
Alkuperäinen kirjoittaja apua:Alkuperäinen kirjoittaja Kunnioituksesta vapiseva:Minkä alan ihminen olet lehmu?
Oletko käynyt kokkikoulun tai jonkin talouskoulun?
Miten paljon voi yksi ihminen ehtiä tehdä? Kyllä minulla olisi jo enemmän kuin tarpeeksi kahdessa pienessä, yhdessä down-lapsessa, ja yhdessä teinissä. Siivoukset jäisi. viihdyttävätkö toisiaan? Siis pystyykö sairas viihdyttää pieniä tai leikkiä heidän kanssa? Onko hänestä apua?
Miten ihmeessä joku voi muistaa kirjoittaa ylös kaikki harvoin tehtävät kotityöt ja vielä muistaa ne tehdä ajallaan?
Minä saan ajan kulumaan ruoanlaittoon ja lastenhoitoon, ja kaikki muu jää... vaikka koko ajan siivoaa, ei koskaan kattoja tai vaatehuoneita tyhjätä eikä puoliakaan tuosta listasta tule tehtyä.
Tämähän se vetää ihmismielen matalaksi, vaikka meillä on internet ja tehokkaat aseet tappamiseen, kyllä kunnolla tehdyt kotityöt lapsiperheessä ja ruoanlaitot ja leipomiset ja lapset vie ajan ihan täysin. Miten voi ehtiä tehdä kaiken kunnolla jos on työelämässä?
Alkuperäinen kirjoittaja koivunkäpy:mitä kristallihiekkaa oot kokeillu?
Meillä on ollu kaikkia hyvin on toiminut, tosin päätin ettei enää ikinä sitä pyöreetä hiekkaa, sitä pirulaista sit on jokapaikassa.. meillä siis hajos imuri just kun oli sitä hiekkaa ja sitä ei meinannu saada lattialata harjalla ja lapiolla pois |O
No minä näin äkkiseltään lisäisin pöydän alusen siivouksen joka ruokailun jälkeen..
No ei tarvitse useammin pestä, ellei nyt kengät jalassa kulje sisällä.hmm...ehkä lattiat vois pestä useemmin,meillä pestään joka viikko ja tarpeen näyttää olevan.
Siis miksi teet yksin? Miksei mies ja teini tee osaansa?hoppista vaan.
Tänään tuo lista ei muuten edes näyttänyt pahalta. Oli siivouspäivä, mutta ihan pakko sanoa että voi kamaluus kun tuon kaiken päivittäisen joutuu hoitamaan yksin JA tekemään päälle viikkohommat SEKÄ noita harvemmin tehtäviä. Mut pyykkiä en tänään pessyt, enkä pyyhkinyt pölyjä.
Huomenna sit lakanat ja pölyt.
Pitäiskös leivonta nostaa listalle, vai onko se vaan harrastus?