Kotitreenihaaste. Alkaa viikolla 10!!

Nonii tein tosiaan treenin tossa päivällä töiden jälkeen. Hyvä treeni oli, syke oli jossain vaiheessa noussu 196 :D En tiedä missä kohdin, mut veikkaan, että niissä Black Milkin inhokkiliikkeissä, koska ne oli kyllä kieltämättä aika haastavia ;)

Lankku ja kyykyt ei olleet vielä pahoja, mut katsellaan kun määrät lisääntyy =)
 
  • Tykkää
Reactions: emmiina
Eka oikea treeni takana (kokeilin eilen kertaalleen ilman painoja) 2,5 kg käsipainoilla ja tehokas treeni oli kyllä :D Mutta parasta oli se, että juuri kun alkoi tuntua siltä ettei jaksa enää niin liike vaihtui.. Mulla oli tänään jo lihakset kipeinä eilisestä treenauksesta ilman painoja, saa nähdä mitä huominen tuo tullessa. Lankun teen kohta ennen nukkumaanmenoa, kun mies on kotona tarkastamassa asennon :p
 
Kolmas treenipäivä takana ja jaksoin nuo käsiliikkeet jo paljon paremmin tänään.

Harmittaa, kun en pysty tehdä tota cardiota kunnolla enkä ole vielä oikein keksinyt, että mikä liike kohottaisi sykettä yhtä hyvin :| Tänään koitin varovasti tehdä tota hyppynarukohtaa niin, että toinen jalka nousi ihan millin irti lattiasta, muuten hypin varpaat kiinni lattiassa. Tuntuu ainakin pohkeissa, jos ei muuta. Katsotaan mitä kipeä polvi tykkää tuosta, jos ei mitään, niin uskallan kokeilla vähän muitakin hyppyjä kevyesti. Mut haara-perushypyt jää tekemättä. Tuo sivuttaisliike ei tee hyvää jalalle.

Punnerrukset teen polvet maassa ja tämän päiväisestä päätellen jatkan samalla tyylillä vielä tovin.

Otin mitat itsestäni eilen ja voi jeesus. No ainakin on motivaatiota, jos näin kauniisti ilmaistaan :$
 
Hei, mä tulisin kanssa mukaan! Tein just vähän aikaa sitten ekan treenin. Käsipainojen nostelut oli mulle vaikeimmat ja niitä en jaksanut ihan loppuun kaikkia. Enkä tiedä teinkö kaikki liikkeet ihan oikein, kun pidin äänen pois (katsottiin samalla tv:tä) ja koitin vaan matkia liikkeitä tuossa olkkarin lattialla. Hiki tuli kuitenkin, joten kai se tehokasta oli..
 
No niin, eka treeni tehty eilen. Ja kyllä tulikin hiki! :)

Katsoin videon etukäteen ja ajattelin, että näyttää helpolta, mutta olikin yllättävän raskas. Rankinta itselle oli kaikki käsien nostelut, melkein luovutin jo niissä sivukyykyissä.

Ei muuta, kuin eteenpäin vaan :)
 
Toinen treeni takana. Tänään se tuntui tavallaan vielä rankemalta, koska lihakset olivat jo valmiiksi kipeät. Itsellä ainakin pohkeet ja kädet eilisestä hellänä. Toivottavasti eivät enää kovin pahemmaksi mene, kun pitäisi kuitenkin yhtä vauvaa pystyä nostelemaan :D
 
Mun mielestä tämä toka treeni tuntu kans pahemmalta. Mut jospa suunta on vain ylöspäin :p Mä oon jouduin vähän helpottamaan tossa sivukyykyssä käsiä, eli nostan vaan toista kättä kerrallaan.. Ei oo pienempiä painoja nyt saatavilla, niin teen tolla tyylillä kunnes jaksan tehdä molemmat kädet kerralla.
 
Mun mielestä tämä toka treeni tuntu kans pahemmalta. Mut jospa suunta on vain ylöspäin :p Mä oon jouduin vähän helpottamaan tossa sivukyykyssä käsiä, eli nostan vaan toista kättä kerrallaan.. Ei oo pienempiä painoja nyt saatavilla, niin teen tolla tyylillä kunnes jaksan tehdä molemmat kädet kerralla.
Mä oon taas jounut tossa sivukyykyssä jättämään kokonaan painot pois, kun en ole vielä saanut hommattua käsipainoja ja jotenkin tossa liikkeessä en saa pidettyä kunnolla noista puolentoistalitran pulloista kiinni. Vois tosin kokeilla huomenna vaan yhellä pullolla tota sivukyykkyä.
 
Apuuva. Tämän päivän treeni takana ja on kyllä melkoset tutinat päällä! Sohvalla loikoillessa hyvä olla, mutta kävellessä jalat tutisee kuin viimeistä päivää :D Mulla oli 1,5kg käsipainot, mutta jouduin heittää ne aina pois ja tehdä ilman painoja osan noista. Hyvä että nousi kädet ilmaan painojen heittämisen jälkeenkään... :D Täytynee keksiä jostain kevyemmät painot. Josko vaikka vesipullot pysyisi käsissä huomena...
 
Sainpas videon toimimaan täälläkin.. Lumia 900 näytöstä tihrustin aina missä liikkeessä mennään. Painoina oli kilon sokeripussit kun käsipainot oli pikkuveli vienyt kotiinsa. Hyvin riitti nuo sokeripussit ja inhokki liikkeeni on edelleenkin inhokkini. Lihakset kiljuivat alussa kauhusta kun aloitin, mutta lämpesivät onneksi nopeasti. Itse en ole lämmitellyt sen kummemmin ennen JM:n videota, mutta olen illalla tehnyt pidemmät venyttelyt.. Se vähän helpottaa lihasjumeja. Kyllä silti tuntuu ilkeältä pitää lapsia sylissä reisien päällä.

Sello: Katso youtubesta videoita "chair cardio". Niissä on sykettä nostavia liikkeitä istualtaan, mutta yhtälailla ne voi suorittaa seistenkin. Olisiko niistä apua sinun ongelmaan?

Mitä muistan joulukuulta niin ekat 5 päivää tuo treeni tulee pahenemaan kunnes viikon päästä yhtäkkiä huomaa, että jaksaakin liikkeet tehdä huomattavasti paremmin kuin alussa.. Sitten kolme päivää odottaa kärsimättömästi, että pääsee aloittamaan 2levelin ja sitten taas alkaa lihaskivut ja tutinat alusta :LOL: Level 3 en ole kokeillut kertaakaan enkä ole edes katsonut koko videota (en ole uskaltanut).
 
Täällä myös reenipäivä nro 2 tehty :wave:

Menin aamulla juosten töihin, joten ajattelin alunperin jättää ton jumppaosuuden väliin.. mut en sitten malttanutkaan, koska mulla tulee muutenkin aivan liian vähän käsiä/yläkroppaa treenattua.

Mulla on kahden kilon painot ja ne tuntuu ihan sopivilta. Tänään kyllä taas irvistelin niissä sivukyykyissä, mut sinnillä vedin läpi. Muksut tsemppas sohvalta: "Äiti, alemmas!" :D
 
Sello: Katso youtubesta videoita "chair cardio". Niissä on sykettä nostavia liikkeitä istualtaan, mutta yhtälailla ne voi suorittaa seistenkin. Olisiko niistä apua sinun ongelmaan?
Kiitos, täytyy katsoa.
Tänään tein naruhyppelyt jo kevyesti hyppimällä ja suoritin sitten niitä joka kardiopätkässä. Lisäksi kakkos(?)leveliltä se liike missä nostetaan jalka suorana eteen ja vastakkainen käsi koskee sitä jalkaa. Tota nopeella tempolla, niin nousee syke vähän siinäkin.

Musta päivä 2 on ollut pahin tähän saakka. Tänään jaksoin jo melkein kaikki liikkeet videon tahdissa. Mulla siis neljäs treenipäivä takana. Eka punnerrussettikin meni jo paljon kevyemmin kuin aikaisemmin =)
 
Toka treeni tehty ja vähän paremmalla sykkeellä kuin eilen. Ei tullut paljonkaan lihakset kipeiksi eilisestä, mutta muuten tosi hyvä fiilis koko päivän. Ihan kuin olis veri kiertänyt paremmin hartioissa ja varmaan päänupissakin.

Tuo treeni ei ole ainakaan näin alussa liian rankkaa ollut, sillain sopivan hiostavaa. Ainoat tiukat on ne sivukyykyillä tehtävät käsiliikkeet, niitä en jaksa kunnolla loppuun.

Mulla ei ylipainoa ole, mutta tavoitteena olis kiinteytyä vähän. En kyllä omalla kohdalla kauhean näkyviin tuloksiin tällä usko kun tosiaan en ole laihduttamassa. Vähän jos sais alkavia alleja ja jenkkakahvoja yms. löllöä kiristettyä, niin hyvä olis. Mutta ainakin tuntuu niin hyvältä kropassa että tätä pitää jatkaa.
 
Päivä 3 treeni tehty. Tänään on ollut lihakset kipeimmillään tähän mennessä.. Jospa se alkaisi tästä helpottamaan tulevina päivinä. Lankut ja kyykyt menee edelleen kevyesti JM:n perään. Huomenna onkin eka lepopäivä kyykyissä.

Minulla myös tuntuu, että yläkroppa on rennompi ja jotenkin vapaamman tuntuinen jo kolmen päivän jälkeen. Tosin eipä se ihme ole kun veri kiertää hartioissa pitkästä aikaa. :D Minulla ei ole suurta tavoitetta laihtua vaan ihan kiinteytyä pituutta minulla on 173 cm ja painoa 67 kg.. Olen jo neljässä kuukaudessa tiputtanut 15 kg, joten eiköhän se riitä :)

Mies kertoa ikävöivänsä minun isoa takapuolta :D Se oli kuulemma ihana ja seksikäs silloin kun olin isompi. Jospa tuo treeni vähän muokkaisi persusta niin, että se ilahduttaisi miestä. Lihottamaan en itseäni lähde :D :D
 
Mun pohkeisiin SATTUUU!! Helpottaako tää ikinä vai oonko vaan päivä päivältä kipeämpi? Yöllä tuntu siltä että en ees pinnasängylle pääse kävelemään. Nyt kun vähän ollut jalkeilla niin vähän helpompi kävellä mut silti joka askeleella pohkeet muistuttelee itsestään.
 
Mulla on reidet aivan törkeen kipeenä! Olin tänään paikassa missä jouduin ravaamaan portaita edes takas ylös ja alas ja jestas kun teki niin kipeetä että itku meinas päästä. Luojan kiitos mulla ei oo kotona rappusia :D Ainakin lihakset muistuttelee että on tehnyt jotain.
 
Onhan sulla pilipali kengät jalassa treenatessa? Mulla kipeytyi kans eka päivän jälkeen pohkeet, kun tein ilman kenkiä, mut kenkien kanssa ei mtn.

Tämän päivän treeni tuntui aika helpolta, kun en ole tänään muuta liikuntaa harrastanut. 192 kcal kulutti mulla tää Jillianin treeni+lankut+kyykyt.
 
JM:n 30 day shredissä on tarkoituksena, että kaikki levelit posotetaan yhteen putkeen 30 päivässä.. siis 10 päivää kutakin leveliä ilman taukoja.

Minulla oli tarkoitus tehdä tämän päivän treeni vasta illalla kun tullaan takaisin kotiin mummolasta, mutta aamulla oli niin hyvä vire, että tein sitten heti aamusta. Lihakset eivät ole enää minullakaan kipeät.. Tosin kyllä tuntuu, että niillä on tehnyt jotain, mutta eivät siis kipeätkipeät. Tiedätte varmaan mitä tarkoitan :D

Mitäs mieltä muuten olette kun treenaajia on tuolla alkuperäisessä keskustelussa:
http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2335811-kotitreenihaaste-kaipaako-kroppasi-kiinteytysta/sivu5.html
ja sitten täällä niin siirrytäänkö mekin täältä takaisin tuonne Mitäs Nyt -osion keskusteluun?? Vai ollaanko täällä tällä porukalla? :)
 

Yhteistyössä