Molemmat.Alkuperäinen kirjoittaja liisa lapamato:No kivaltahan se näyttää. Siis mieskö sen teki? Vai molemmat?
EIKÄ? Eikö se lähde pesussa? Olen ite enemmän kuin tyytyväinen. Sopivan simppeli ja pienet tähdet, voi lisätä vaikka mitä häsmäkkää tuohon.Alkuperäinen kirjoittaja hei:tiesitkö et se on koko loppuelämän sun jalassa ja tollasen paikkailu on aika kallista?
peeso..Alkuperäinen kirjoittaja Köh:No on kyllä kamala. Ei kai tuo oikea ole?
Älä lisää mitään (tai mikäs minä olen sanomaan =)). Just hyvä noin!Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:EIKÄ? Eikö se lähde pesussa? Olen ite enemmän kuin tyytyväinen. Sopivan simppeli ja pienet tähdet, voi lisätä vaikka mitä häsmäkkää tuohon.Alkuperäinen kirjoittaja hei:tiesitkö et se on koko loppuelämän sun jalassa ja tollasen paikkailu on aika kallista?
Tekis mieli lisätä ympärille varjoa sun muuta, mutta taidot ei vielä riitä sellaiseen, joten annan vielä olla.Alkuperäinen kirjoittaja Estu:Älä lisää mitään (tai mikäs minä olen sanomaan =)). Just hyvä noin!Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:EIKÄ? Eikö se lähde pesussa? Olen ite enemmän kuin tyytyväinen. Sopivan simppeli ja pienet tähdet, voi lisätä vaikka mitä häsmäkkää tuohon.Alkuperäinen kirjoittaja hei:tiesitkö et se on koko loppuelämän sun jalassa ja tollasen paikkailu on aika kallista?
Jäljennyspaperia käytettiin.Alkuperäinen kirjoittaja liisa lapamato:Oliko teillä jotain jäljennyspaprua? Vai ihanko vapaalla kädellä pistelitte menemään?
Mustekynällä ja hakaneulalla? :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Millä te sen teitte?
mä voin haukkua vähän mustanakin Ei sillä, tietty jokainen tekee mitä tykkää ja makuja on erilaisia mut mä inhoan perustähtiä tatskoissa. Lapsellinen ja tylsä kuvio. Ja toinen mitä inhoan tatskoissa on just tolleen et se on sääressä pystysuunnassa. Että ei IHAN mun mieleen, mut silläpä ei ole mitään väliä...Alkuperäinen kirjoittaja tasapuolisesti:Mustat kehuu ja harmaat haukkuu