Kotitekoinen tatska, saa haukkua. Sis. kuvan siis. :P

http://www.aijaa.com/v.php?i=6329476.jpg

Aloitettiin helpolla ja simppelillä miehen kanssa. Tämä mun sääressä ja luultavasti tulee vielä jotain lisää jossain vaiheessa tuohon, kunhan taidot lisääntyy.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
tiesitkö et se on koko loppuelämän sun jalassa ja tollasen paikkailu on aika kallista?
EIKÄ? Eikö se lähde pesussa? :eek: :D Olen ite enemmän kuin tyytyväinen. Sopivan simppeli ja pienet tähdet, voi lisätä vaikka mitä häsmäkkää tuohon.
Älä lisää mitään (tai mikäs minä olen sanomaan =)). Just hyvä noin!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Estu:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
tiesitkö et se on koko loppuelämän sun jalassa ja tollasen paikkailu on aika kallista?
EIKÄ? Eikö se lähde pesussa? :eek: :D Olen ite enemmän kuin tyytyväinen. Sopivan simppeli ja pienet tähdet, voi lisätä vaikka mitä häsmäkkää tuohon.
Älä lisää mitään (tai mikäs minä olen sanomaan =)). Just hyvä noin!
Tekis mieli lisätä ympärille varjoa sun muuta, mutta taidot ei vielä riitä sellaiseen, joten annan vielä olla. :D

Vieras, joka kysyi, millä tehtiin: tatuointikoneella.
 
Alkuperäinen kirjoittaja tasapuolisesti:
Mustat kehuu ja harmaat haukkuu
mä voin haukkua vähän mustanakin :D Ei sillä, tietty jokainen tekee mitä tykkää ja makuja on erilaisia mut mä inhoan perustähtiä tatskoissa. Lapsellinen ja tylsä kuvio. Ja toinen mitä inhoan tatskoissa on just tolleen et se on sääressä pystysuunnassa. Että ei IHAN mun mieleen, mut silläpä ei ole mitään väliä...
 

Yhteistyössä