Kotipizza petti jälleen =(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Olen tatuoitu jätkä!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Champion:
Alkuperäinen kirjoittaja MillaVanilla:
Kotipizzassa, ja muuallkin on pienet pohjat, sillä täytyisi ostaa 2 pizzaa tai perhepizza että täyttyisi (ja huom, painan reilusti alle 80kg eli en ole "treenannut" syömistä urakalla ja venuttanut mahalaukkuani)

Rullakebabitkin on liian pieniä... :'(

No itse asiassa kotipizzan pizzapohjat on kyl aika samoja kun monessa muussakin, mut ne vaan leivotaan pienemmiksi joten se on usein silmän lumetta ettei ole tarpeeksi syötävää :)

T: Kotipizzan ex- työntekijä

No ehkä taikinaköntsä on samaa kokoa, mutta väitätkö muka että täytettäki on sitten sama määrä grammoissa, vaikka se on levitelty niin paljon pienemmälle alalle kuin muiden firmojen lätyissä?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Champion:
Alkuperäinen kirjoittaja MillaVanilla:
Kotipizzassa, ja muuallkin on pienet pohjat, sillä täytyisi ostaa 2 pizzaa tai perhepizza että täyttyisi (ja huom, painan reilusti alle 80kg eli en ole "treenannut" syömistä urakalla ja venuttanut mahalaukkuani)

Rullakebabitkin on liian pieniä... :'(

No itse asiassa kotipizzan pizzapohjat on kyl aika samoja kun monessa muussakin, mut ne vaan leivotaan pienemmiksi joten se on usein silmän lumetta ettei ole tarpeeksi syötävää :)

T: Kotipizzan ex- työntekijä

No ehkä taikinaköntsä on samaa kokoa, mutta väitätkö muka että täytettäki on sitten sama määrä grammoissa, vaikka se on levitelty niin paljon pienemmälle alalle kuin muiden firmojen lätyissä?

Niinpä.
Kyllä se on ihan fakta että niissä on vähemmän syömistä.

Eipä tule mieleenkään tilata pizzaa kotipizzasta, kyllä nuo karvakäsien pizzat on monta parempia. Kotipizzan pizzoissa täytettä on todella niukasti ja kerran muutama vuosi sitten sieltä haettiin serkun kanssa pizzat kun se oli ainoa pizzeria sillä paikkakunnalla mikä siihen hätään löydettiin ja ne oli pahoja ne pizzat. Mulla oli pekonia pizzassa ja se maistui ihan oudolle.

Tänään tilattiin 5 pizzaa paikalliselta karvakädeltä kotiinkuljetuksin ja hyviä oli, eikä paljoa maksanut, äitini ihan hämmästyi kun 5 pizzaa ja 2 isoa limsaa maksoi vaan 32 euroa :)