Kotipizza petti jälleen =(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Olen tatuoitu jätkä!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Olen tatuoitu jätkä!

Vieras
Paha pettymys! Pizzoissa on nykyään todella pahan makuista "kinkkua", juurikin samaa tavaraa kuin kaupan kinkku-makkarasuikaleet. Vastaakohan tämä edes ketjun standardeja??? Jouduin kaivamaan kinkut pois pizzoistamme, jotta niistä tuli edes siedettävät. Lätyt olivat lisäksi jääneet hieman raaoiksi. Eipä tarvitse enää tästä puljusta känkkyjä hakea...

Olen tatuoitu jätkä!

Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:
kotipizzassa on muutenki niin pienet pizzat, ja törkeen kalliit |O

No on, mutta mun makuun hyvänmakuiset. Käytiin eilen Rossossa pizzalla ja oli kyllä iso pettymys, ihan kuin olisi pahvia syöty :( Ja neljä erilaista pizzaa oli pöydässä. Kaikkiin oli jauhettu pippuria päälle, tajusivat varmasti itsekin pizzojensa mauttomuuden.

Pettymyksiä kyllä niissäkin tulee, mutta ei niin kalliiksi käy.

Alkuperäinen kirjoittaja lyyti:

No on, mutta mun makuun hyvänmakuiset. Käytiin eilen Rossossa pizzalla ja oli kyllä iso pettymys, ihan kuin olisi pahvia syöty :( Ja neljä erilaista pizzaa oli pöydässä. Kaikkiin oli jauhettu pippuria päälle, tajusivat varmasti itsekin pizzojensa mauttomuuden.

Olen tatuoitu jätkä!

Alkuperäinen kirjoittaja lyyti:

Maku on hyvä! Siinä oot kyl ihan oikeessa...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Pienet???
Jaksan normaalikokoisesta pitsasta syödä max. 3/4 !!!

Et ole ilmeisesti käynyt koskaan muualla kuin kotipizzassa. En ole eläessäni nähnyt missään paikassa pienempiä normaalikokoisia pizzoja. Ja paikkoja on ympäri Suomea toista sataa, joissa olen vieraillut.

Kotipizzassa, ja muuallkin on pienet pohjat, sillä täytyisi ostaa 2 pizzaa tai perhepizza että täyttyisi (ja huom, painan reilusti alle 80kg eli en ole "treenannut" syömistä urakalla ja venuttanut mahalaukkuani)

Rullakebabitkin on liian pieniä... :'(

Alkuperäinen kirjoittaja MillaVanilla:
Kotipizzassa, ja muuallkin on pienet pohjat, sillä täytyisi ostaa 2 pizzaa tai perhepizza että täyttyisi (ja huom, painan reilusti alle 80kg eli en ole "treenannut" syömistä urakalla ja venuttanut mahalaukkuani)

No itse asiassa kotipizzan pizzapohjat on kyl aika samoja kun monessa muussakin, mut ne vaan leivotaan pienemmiksi joten se on usein silmän lumetta ettei ole tarpeeksi syötävää :)

T: Kotipizzan ex- työntekijä

Voihan ne olla kalliita, mutta osta pizzasi jostain halvemmasta paikasta, niin tuet noin 99% varmuudella harmaata taloutta. Eli eivät varmasti maksa veroja kaikesta myynnistään.

Alkuperäinen kirjoittaja MillaVanilla:

Niin ja pituus oli 150? Kuka muka jaksaa noin hemmetisti syödä kerralla..

Alkuperäinen kirjoittaja Olen tatuoitu jätkä!:
Paha pettymys! Pizzoissa on nykyään todella pahan makuista "kinkkua", juurikin samaa tavaraa kuin kaupan kinkku-makkarasuikaleet. Vastaakohan tämä edes ketjun standardeja??? Jouduin kaivamaan kinkut pois pizzoistamme, jotta niistä tuli edes siedettävät. Lätyt olivat lisäksi jääneet hieman raaoiksi. Eipä tarvitse enää tästä puljusta känkkyjä hakea...

Olen tatuoitu jätkä!

Sit on ollut joku hama kyllä koska kyllä ne kinkut pitäis olla ihan samoja kun monta vuotta sitte. Valitus sinne jos eivät ole ilmottaneet et ovat esim. joutuneet tukusta hakemaan eri laatua. Pizzoissa on tietty laatustandardi ja omistajien täytyy sitä noudattaa. Olet oikeutettu saamaan korvauksen!

Ainakin meidän kylän Kotipizza on aivan surkea. Aina tulee jotain muuta kuin sitä, mitä on tilannut. Kiva sitten lähteä takaisin vaihtamaan, jos on kotiin haettu kuten me usein tehdään. Viimeeksi mulla meni hermo, sain pannupitsan joka ei ollu pannupitsaa nähnytkään. Laitoin palautetta ja ilmoitin, että jatkossa käyn muissa paikoissa. Eivät ole vastanneet mitään...

Voihan ne olla kalliita, mutta osta pizzasi jostain halvemmasta paikasta, niin tuet noin 99% varmuudella harmaata taloutta. Eli eivät varmasti maksa veroja kaikesta myynnistään.

Olen tatuoitu jätkä!

No haloo!

Kannattaiskohan tatskapojun hankkia omat mielipiteet eikä siteerata muita. Yllättävän samanlaisen kommentin kirjoittelin itse eilen kaenkky.comiin:

http://www.kaenkky.com/?p=k&id=115

Ihme urpo..

Pienet???
Jaksan normaalikokoisesta pitsasta syödä max. 3/4 !!!

Sit sulla on tosi pieni mahalaukku. Hinta/laatu ei kohtaa ja ei sen takia koskaan käydä siellä nykyisin.
Kaikkialla muualla pizzat on mileti kaksi kertaa kotipizzan kokoisia ja silti halvempia.