kotimyyjien verotus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mietteliäs
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olen PartyLIten itsenäinen konsultti ja mä olen itse hoitotuella kotona... teen kuukausittain tilitys että paljonko plussa ja paljonko miinusta ja kun otan miinusta pois plussasta niin se mitä jää plussan puolella sen vien kelaan ja hoitolisästä ne pystyy vaan vähentää... joten ainakin jää se hoitotuki pohjalle.

Jos tulee paljon plussaa kuukausittain niin voi hakea verotoimistolta ennakko verokortin että saa maksaa kuukausittain verot ennakkoon niin ei tulee vuoden lopussa niin paljon maksettavaksi..

Jos sua kiinnostaa PartyLiten myyntityö niin pistää mulle sähköpostia nii kerron sulle lisää
eva.nissila@elisanet.fi

Minä olen ollut tw-jälleenmyyjänä kohta kolme vuotta ja teen elinkeinonharjoittajan veroilmoituksen kerran vuodessa. Kun tämä oma myyntini on lähinnä harrastepohjaista niin vuoden tulos on yleensä kovin lähellä nollaa kun kuitenkin vähennyksiin tulee aika paljon mm. mallien ostoja ja ajokilometrejä. Eli ihan normaalin kirjapidon teen ja sen mukaisen veroilmoituksen. Oma paperirumbansahan se on mutta kun kuukausittain täyttää lomakkeet (seurantalomakkeet saa tukusta) niin se veroilmoituksen teko on sitten suht yksinkertainen juttu.

Yhteistyössä