Kotimaan lomakohteita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SuukkoSuulle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

SuukkoSuulle

Aktiivinen jäsen
20.11.2007
18 466
2
36
Mitäs hienoi lomakohteita Suomes ois? Et jos esim. Häämatkalle meniskii kotimaahan, jotai kasvohoitojakin siihe lisäks kylkiäisiks yms. hemmottelua. Tuleekos mieleen mittää? Ku kihlajaismatkalla oltii Tunisiassa just ni vois olla mukava vaihtoehto iha vaa Suomes mennä johkii :)

Haikon kartanossa on upea miljöö, mutta kannattaa kyllä pyytää joko kartanohotellin huoneita, tai jos kylpylähotellin puolella on jotain parempaa. Ne tavalliset huoneet ovat ihan standardihotellihuoneita.

Mulle tuli yhdeksi vaihtoehdoksi mieleen myös Naantali, koska itse kaupunki on todella romanttinen. Eli siellä olisi ihana kävellä, syödä hyvin rannalla olevilla terasseilla, nauttia tunnelmasta. Naantalin kylpylässä en ole koskaan käynyt - mimmoinenkohan paikka se olisi.

Menkää jonnekin eri paikkaan kuin missä asutte (olipa taas fiksusti ilmaistu...) Mutta siis jos olette etelästä, menkää pohjoiseen jne. Uusia maisemia ja elämyksiä. Samat hoidot saa kaikissa "hemmottelukohteissa". Maisema ja sen tuomat elämykset on erilaiset.

Nii.. Kanta-Hämeessä asutaan ja Kuusamon Tropiikissa ny ainaski on tullu käytyä... Ko keksis ny semmosen kivan ja suht edullisen vaihtoehdon (toki mikkään niistä tuskin hirmu edulline on, mutta...) :p

Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
http://www.kasnas.com/main.php?menuID=5

Tonne mä nyt menisin.
Kylpylään lillumaan ja sieltä kätevästi Begtskärin majakkaretkelle.

Yli 10 vuotta odotin, että Bengtskärin näkisin... sitten en viitsinytkään nousta maihin :D

Ystävättäreni kiipesi nykyisen miehensä kanssa majakkaan ja vaihtoi kihlasormukset siellä. Aika söpöä?