Kotikäyttöisestä Rio Laser ihokarvanpoistolaitteesta kokemusta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
toimi itsellä. mutta vaatii kyl ainaski about 6kk käyttöä ja useita kymmeniä kertoja per karva että rupee tulosta syntyyn! Muutaman tutun kans ollu tosi eri kokemuksia ton ajan kans ku kaikilla on niin omanlaisensa toi karvankasvu. Mut kärsivällisyyttä vaatii kummiskin.

Alkuperäinen kirjoittaja karvaton:
toimi itsellä. mutta vaatii kyl ainaski about 6kk käyttöä ja useita kymmeniä kertoja per karva että rupee tulosta syntyyn! Muutaman tutun kans ollu tosi eri kokemuksia ton ajan kans ku kaikilla on niin omanlaisensa toi karvankasvu. Mut kärsivällisyyttä vaatii kummiskin.

ei jää arpia, ei mitään ulkoista jälkeä. Karva ei vaan enään kasva.

Alkuperäinen kirjoittaja J U:
Millaisiin karvoihin tuo tepsii?? Toimiiko vaaleisiinkin ja mille alueille olette käyttäneet?

minua myös kiinnostaa, mihin kaikkialle olette käyttäneet? Voikohan käyttää alapäähän, muutenkin kuin vain bikinirajoihin?

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Millaisiin karvoihin tuo tepsii?? Toimiiko vaaleisiinkin ja mille alueille olette käyttäneet?

minua myös kiinnostaa, mihin kaikkialle olette käyttäneet? Voikohan käyttää alapäähän, muutenkin kuin vain bikinirajoihin?

Toimii ainakin minulla ja karvat on melko tummat. Kokemusta viime maalisk. asti, ja voi käyttää koko häpy-alueelle. Mies ollut avustamassa. Karva ei enää kasva juuri ollenkaan kainaloissa eikä tuolla alempanakaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:

Toimii ainakin minulla ja karvat on melko tummat. Kokemusta viime maalisk. asti, ja voi käyttää koko häpy-alueelle. Mies ollut avustamassa. Karva ei enää kasva juuri ollenkaan kainaloissa eikä tuolla alempanakaan.

Voikohan ihan häpyhuulien karvoituksen poistoonkin käyttää?

noit vaihtoi on tuol hobby hallis 4?
Rio Laser -ihokarvanpoistolaite x 60
499,00 ?

Rio Laser -ihokarvanpoistolaite x 20
399,00 ?

Rio CelluLight -laserhoito
149,00 ?

Rio salon laser
-ihokarvanpoistaja
169,00 ?

joten mikä pitäisi valita? onko tuo halvin huono tai jtn?

NetAnttilassa Rio 60 tarjouksessa 399,- tilasin, nyt viikon piipitellyt laitetta, vielä ei ainakaan mitään ole tapahtunut.
Mietin palautanko vai jaksanko olla edellisten kirjoittajien tavoin kärsivällinen ja jatkaa vaan puolikin vuotta(?!).
Että saa nähdä, nyt kun on kuitenkin kesä tulossa eikä hametta pukiessa lohduta yhtään että puolen vuoden päästä niitä mustia karvoja ei enää ole.
Eli pakko poistaa jollain muulla keinoin välillä. Miten ootte muuten tehny kun ohje sanoo että sheivaa ensin ja käsittele sitten, mutta silloinhan ei näe mistä pitäisi käsitellä!
Jotenkin kamalan hankalaa ja hidasta, ja pakko ainakin nyt kesän ajan epiloida, mut sit ei voi enää laitetta palauttaa.
Olis varmaan kannattanut syksyllä tilata ja laseroida talven yli...
Sheivattua aluetta kun käsittelee ei tunnu missään, mutta jos musta sänki/karva, niin nipistää pikkasen (kait ku karva palaa)

Vaimoni haluaa eroon kiusallisista karvoista - ja mukavaahan se olisi. Tulipa hankittua 399- Salon Laser 60. Vaikuttaa tehottomalta. Löysin juuri mielenkiintoisen kokeilun http://www.hs.fi/artikkeli/Laseria+kainaloon/1135257420328
Onko ihan laillista myydä vuosikausia tehotonta laitetta?

pari vuotta käytetty viiksikarvoihin ilman tehoa. Laser on pikkuisena ja hajautettuna kirkkaudeltaan (säteen saa huijattua näkyviin sormien välistä) tuskin kymmenesosaa 0,5mW karttakeppipointterista vaikka sen pitäisi kuulua 3B -luokkaan eli alle 500mW tehoisena olla silminnähden kirkas. vaikuttaa siis huijaukselta

Yhteistyössä