Kotiintulo baarista

• Viestiketjun aloittaja mietin vain
  • Ensimmäinen viesti
Aikuinen mies ei ole lapsi eikä holhottava. Lakkaa käyttäytymästä ja ajattelemasta niinkuin hän olisi muka sinun omistuksessasi ja totaalisen kontrollin alla.
Aika hassu katsantokanta.
Mun mielestä on ennemminkin hassua, jos toista ei kiinnosta edes kysyä, missä sen kumppani on ollut kuuteen asti aamulla.
Tai siis ihan ylipäätään meillä kysellään (sen kerran kahdessa vuodessa), että missä olitte ja kenen kanssa ja mihin aikaan tulit kotiin ym. ym. ym.

Aika hassu katsantokanta.
Mun mielestä on ennemminkin hassua, jos toista ei kiinnosta edes kysyä, missä sen kumppani on ollut kuuteen asti aamulla.
Tai siis ihan ylipäätään meillä kysellään (sen kerran kahdessa vuodessa), että missä olitte ja kenen kanssa ja mihin aikaan tulit kotiin ym. ym. ym.
Tavallaan totta tämäkin. Mun ei ole koskaan tarvinnut salailla missä olen viettönyt x-aikaa baarin sulkemisen ja kotiin saapumsien välillä. Joskus mies on kysynyt minne menitte tai itse olen sanonut. Yleensä kyllä olen laittanut jo info viestiä, että nyt kestää... mennään x:lle ja tuun kun tuun... Mutta meillä ei ole luottamuspulaa suhteessa. En jaksaisi itsekään kytätä ja kysellä missä mies on ollut, kenen kanssa ja mitä tehnyt... Luontevasti nämä asiat tulevat esiin keskusteluissa. Ilamn uteluja, tivaamista. En soittele miehen perään jos on viihteellä ja sillä menee myöhään. Mä menen nukkumaan. Herään aamulla ja mies on aikuinen ja huolehtii itse omasta kotiin saapumisestaan. Toki on kohteliasta infota aikataulustaan ettei toisen tarvitse huolestua. Oikeasti.

No, meillä nämä "hurjat viihdevuodet" ovat jo lähinnä taakse jäänyttä elämää. EN edes muista milloin mies viimeksi olisi ollut jossain myöhään... Meillä mä olen enemmän se jolla kestää sen kerran vuodessa kun jonnekin lähtee. :)

tapajuoppo
Ainakin minä vedän useamman tuopillisen vettä ennen "ulosheittoa" ja kävelen joskus pidemmän lenkin että kerkeää hieman selviämään ennen kotiin tuloa. Tai ainakin minulla toimii, että jos on kavereidenkin kanssa kännäämässä, niin jonkun 1,5 litraa tai enemmän kum vetää limpparia tai vettä niin on kummasti vajaassa tunnissa taas menossa mukana.

Eikä aamulla ole krapulakaan, kun muistaa juoda ja odottaa laskuhumalaa.

Emäntä on tästä minua ripittänyt monesti, mutta itsepähän sanoi, että kaatokännissä ei saa kotiin tulla notkumaan.

Mutta minä väittäisin ennemminkin että miehesi haukkaa joko suolaista tai odottaa tovin selviämistä.

Minulla ainakin tunti menee känissä aivan uskomattoman nopeasti. Yleensä kun vauhtiin pääsee, niin onkin jo pilkku.

PS. Lähde miehesi mukaan. Tapaat hänen kavereitaan ja ei tarvitse epäillä muuta kuin sitä aamuista krapulaa.

vierailija
Ootte te typeriä naiset,kun roikutte miehissä,jotka käy baareissa hiplaa vieraita naisia ja pettävät ihan satavarmasti teitä. Eikä teillä ole itsekunnioitusta naiset. Annatte kohdella kynnysmattona itseänne.

Yhteistyössä