Kotiinpaluu

  • Viestiketjun aloittaja Keittiönoita
  • Ensimmäinen viesti
No tiedossa oli jo palstalla, että sairastunut vakavasti. Mutta ei kukaan kehdannut udella tarkemmin sairauden laatua.
Kyllä tuntui pitkältä tämä aika, ajattelin kyllä heti että se on jokin paha sisäinen verenvuoto, ja että meneekö vielä viikkoja.

Onneksi selvisit ja kirjoittaminen sujuu. Ei mikään itsestäänselvyys. Kyllä täällä on moni, moni odottanut.

Tervetuloa takaisin
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja lasipää edellä;27794716:
No tiedossa oli jo palstalla, että sairastunut vakavasti. Mutta ei kukaan kehdannut udella tarkemmin sairauden laatua.
Kyllä tuntui pitkältä tämä aika, ajattelin kyllä heti että se on jokin paha sisäinen verenvuoto, ja että meneekö vielä viikkoja.

Onneksi selvisit ja kirjoittaminen sujuu. Ei mikään itsestäänselvyys. Kyllä täällä on moni, moni odottanut.

Tervetuloa takaisin
Kyllä kehtasi moneenkin otteeseen. Keskustelut vaan torpattiin alkuunsa.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
[QUOTE="vieras";27794729]Kyllä kehtasi moneenkin otteeseen. Keskustelut vaan torpattiin alkuunsa.[/QUOTE]

okei, tääl on kinanpoikanen -

mutta itse en kyllä kehtaa semmoisia kysellä, eikä muutkaan niissä ketjuissa mitä olen nähnyt.
Miehelle minä mainitsin tästä asiasta, että ei ole oikein jos Keittis ei pääse takaisin kirjoittelemaan palstalle eli ei siis kuntoudu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja lasipää edellä;27794873:
joo mä laitoin tuohon aloitusviestiin tykkäyksen myös, mutta en niistä kauheuksista tykätä halunnut silti, vaan toipumisesta ja come backista :)
:O Joo, sama täällä, en edes tajunnut, että sen vois noin tajuta! :ashamed:
 
Ken guru
Alkuperäinen kirjoittaja lasipää edellä;27794873:
joo mä laitoin tuohon aloitusviestiin tykkäyksen myös, mutta en niistä kauheuksista tykätä halunnut silti, vaan toipumisesta ja come backista :)
Joo, mä kans, mutta otin sen pois koska en halua että siitä saa sen kuvan että tykkäisin niistä ikävistä asioista siinä.
 
Voi hyvänen aika, tuo kuulostaa kyllä vakavalta (ja aika harvinaiselta) vaivalta! Onneksi olet nyt kotona vihdoinkin. Ehkä joululahjat ovat pieniä perunoita sen rinnalla, että olet hengissä! Hyvää ja tervettä uutta vuotta! :)
 
"vieras"
Ohhoh, ihmettelinkin, ettei sinun herkkujoulupöydästäsi ole näkynyt kuvia, mutta sitten ajattelin, etten vain ole törmännyt niihin, kun itsekin olen palstaillut joulunaikaan vain harvakseltaan. Paranemisia!
 
"vieras"
hui kamala, nyt otat rauhallisesti. en sinua tunne henkilökohtaisesti mutta paljon olen juttujasi täällä lukenut ja tykkään sitä kautta sinusta ihmisenä todella paljon. sinä olet ihminen jolla on suuri sydän
 
"kata"
Huh sentään :O Mites tuollainen repeämä pääsee tulemaan? Ihanko vaan itellään yhtäkkiä... Pakko kysyä, kun en ole tuollaisesta munuaisvaltimon repeämästä koskaan kuullut. Kuulostaa kyllä äärimmäisen vakavalta jutulta.
Mutta onneksi olet toipumaan päin!
 

Yhteistyössä