T
tietämätön
Vieras
Niin,pian kotihoidontuki loppuu ja aijon jatkaa lasten hoitoa kotona. Saakos kelalta mitään rahaa jos saa myös työttömyystukea?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja viirulanvilma:Millä rahalla sinä ajattelit sitten elää?
Alkuperäinen kirjoittaja viirulanvilma:Millä rahalla sinä ajattelit sitten elää?
Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:Alkuperäinen kirjoittaja viirulanvilma:Millä rahalla sinä ajattelit sitten elää?
Mie en oo ap, mutta meillä on sopimus että jos mie jään kotihoidontuen jälkeen kotiin hoitamaan lapset, niin mies elättää meitit.
Alkuperäinen kirjoittaja Vierailija:Eikös yli 3v lapsesta tule kuitenkin jotain tukea vielä, jos ei ole päivähoidossa? Oliko se 60? per ipana? Vai saako sen vaan silloin jos saa pienemmästä kotihoidontukea?
Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:Tarviiko se erikseen sopia, että se maksaa joka tienaa*huonoa huumoria jo tähän aikaan illasta*
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Vierailija:Eikös yli 3v lapsesta tule kuitenkin jotain tukea vielä, jos ei ole päivähoidossa? Oliko se 60? per ipana? Vai saako sen vaan silloin jos saa pienemmästä kotihoidontukea?
Kotihoidontuki loppuu aiinä vaiheessa kun nuorin täyttää 3.
Alkuperäinen kirjoittaja vva:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Vierailija:Eikös yli 3v lapsesta tule kuitenkin jotain tukea vielä, jos ei ole päivähoidossa? Oliko se 60? per ipana? Vai saako sen vaan silloin jos saa pienemmästä kotihoidontukea?
Kotihoidontuki loppuu aiinä vaiheessa kun nuorin täyttää 3.
kyllä se munkin mielestä niin on, että jokunen kymppi tulee yli 3v:aankin vanhemmalle
Alkuperäinen kirjoittaja pieras:Eikö muuten ole väärin, miten ihmiset pakotetaan töihin?
Alkuperäinen kirjoittaja pieras:Eikö muuten ole väärin, miten ihmiset pakotetaan töihin?
Alkuperäinen kirjoittaja Charlottis74:Alkuperäinen kirjoittaja pieras:Eikö muuten ole väärin, miten ihmiset pakotetaan töihin?
Väärin tai väärin itse se valinta tehdään että ollaanko sitten ilman rahaa vai mennäänkö töihin näissä olosuhteissa. Juu tosin sitä saisi muuttaa tota systeemiä niin että ois helpompaa olla pienten lasten kanssa kotona! Nyt ei ole
Alkuperäinen kirjoittaja pieras:Alkuperäinen kirjoittaja Charlottis74:Alkuperäinen kirjoittaja pieras:Eikö muuten ole väärin, miten ihmiset pakotetaan töihin?
Väärin tai väärin itse se valinta tehdään että ollaanko sitten ilman rahaa vai mennäänkö töihin näissä olosuhteissa. Juu tosin sitä saisi muuttaa tota systeemiä niin että ois helpompaa olla pienten lasten kanssa kotona! Nyt ei ole
Tarkoitin olla ivallinen, mutta olisi kai pitänyt lisätä joku hymiö :xmas: . Ihmisen ajattelussa on jotain mätää, jos kuvittelee että voi tuosta vaan elää yhteiskunnan tuilla ilman mitään velvotteita.
Mun mielestä yli 3 vuotiaat eivät ole enää kovin pieniä. He osaavat jo tehdä aika lailla kaiken itse eli pukea, syödä, puhua, jne.