T
tyhmä
Vieras
Jos ilmoittautuu työttömäksi työnhakijaksi silloin kai saa työttömyyspäivärahaa.. Mutta jos hoitaa samalla lapsia kotona, niin kotihoidontuki kai sitten loppuu kokonaan?!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vicy:kotihoidon tukea ja työttömyys etuutta ei voi saada yhtäaikaa
Alkuperäinen kirjoittaja häh:siis mitä??? Voiko tod saada? Eihän sitä voi työttömänä olla jos penskoja hoitaa kotona????? Ethän sielloin ole työmarkkinoiden käytettävissä?
Alkuperäinen kirjoittaja Liina78:Alkuperäinen kirjoittaja vicy:kotihoidon tukea ja työttömyys etuutta ei voi saada yhtäaikaa
Voi saada ja olen saanutkin. Kotihoidontuli vähennetään työttömyyspäivärahasta. Mut käytännössä käteen jää sama summa.
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Alkuperäinen kirjoittaja Liina78:Alkuperäinen kirjoittaja vicy:kotihoidon tukea ja työttömyys etuutta ei voi saada yhtäaikaa
Voi saada ja olen saanutkin. Kotihoidontuli vähennetään työttömyyspäivärahasta. Mut käytännössä käteen jää sama summa.
Tai enemmän:
Kotihoidontuen kuntalisää ja kh-tuen lisäosaa ei vähennetä. Minä saan nyt työttömyyspäivärahaa + kuntalisää. Eli vain se kotihoidontuen perusosa vähennetään.