M
mami-03
Vieras
Elikkäs siis pienempi lapsemme on nyt vähän päälle vuoden ja minun olisi tarkoitus taas lähteä työnhakuun.. lapset jäävät kotiin mummun hoitoon.. Tähän asti olen nyt ollut kotihoidontuella.. Tänään kävin sitten työkkärissä ja tietoihini laitettiin että jatkan edelleen kotihoidontuella mutta lopettelen sitä.. Minun olisi ehkä mahdollisuus päästä 3.9. töihin mutta se ei vielä ole aivan varmaa, että sen kuulee kohta.. Sen tiedän, että kotihoidontukea saisin sitten vielä palkan lisäksi koska lapset eivät mene kunnalliseen hoitoon. Hoitolisä tietysti jää pois..
Mutta, miten on jos en pääsekään töihin ja jään työttömäksi työnhakijaksi, niin saanko silti tuota kotihoidontukeakin? Työkärissä jotain sellaista sanoivat että kyllä mutta se vähennetään työttömyysrahasta? Pitääkö minun siten ilmoittaa kelaan jos olen työttömänätyönhakijanakin? Vai miten tässä oikein toimitaan?
Plaah, ompa vaikeita juttuja.. |O
Toivottavasti joku ymmärsi jotain mitä koitin selittää.. =)
Mutta, miten on jos en pääsekään töihin ja jään työttömäksi työnhakijaksi, niin saanko silti tuota kotihoidontukeakin? Työkärissä jotain sellaista sanoivat että kyllä mutta se vähennetään työttömyysrahasta? Pitääkö minun siten ilmoittaa kelaan jos olen työttömänätyönhakijanakin? Vai miten tässä oikein toimitaan?
Plaah, ompa vaikeita juttuja.. |O
Toivottavasti joku ymmärsi jotain mitä koitin selittää.. =)