Kotihoidontuelle lisätienestejä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja cothis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

cothis

Aktiivinen jäsen
10.11.2006
21 297
0
36
Tekis mieli tehdä jotain tässä samalla, kun on pojan kanssa kotona. Onkohan mitään, mitä vois harjottaa jollain tavalla "kotoa käsin".. Mene ja tiedä, mutta ehdotuksia otetaan vastaan, kiiitooos :D

Niin no itte myyn tupperia, mut sitä on aika hankala myydä kotoa käsin. Kyllä esittelyjä pitää pitää jos meinaa ansioo saada. Kai niitä kaikkia nettijuttuja voi olla. Omat nettisivut joiden kautta myyt jotaki, kait, ei oo kokemusta.

Joku sellainen jälleenmyyntityö, jota vois tehdä ilman kotiesittelyitä. Voisin suositella kotigastronomien maustemyyntiä kun siinä voi jaella vaan niit lappusia eri paikkoihin esim. päiväkoteihin, neuvolaan, pankkeihin, kouluille jne. ja sit kerää tilauksia puhelimitse/ sähköpostilla.

Toki se aloittaminen vaatii vähän viitseliäisyyttä, mutta sitten homma alkaa rullaamaan aika kivasti jos ei paikkakunnalla ole jos sit monta myyjää...

tai jos osaat tehdä jotain käsitöitä niin sellasia voisit väsäillä kotosalla ja kaupata netin kautta :)

Mä oon miettiny noita vaippojen tekoa, mutta ei siinä rikastumaan päsis, varsinkin kun ei mitään omaa puotia oo niin noissa huuto.neteissä sun muussa vaan pitäs myydä.
Sitten mietin että jos jostain sais hyvän kantotakin kaavan, niin niillä vois saada jo vähän enemän voittoa.
Ja yleensäkin tolla ompelulla olis kiva jos muutoman roposen sais tienattua, mutta ei taida kukaan haluta maksaa mitään ammattitaidottoman (siis ei mitään koulutusta moiseen) käsitöistä.

Otat lapsia teille hoitoon? Saa omat lapset leikkikavereita ja sinä lisätienestiä. Lehteen vaan ilmoitus, monetkin tarvitsee sillointällöin vähäksi aikaa hoitajaa ja kuka olisikaan turvallisempi vierashoitaja kuin koti-äiti?

Minä olen iltasiivooja kaupassa, hyvin jää rahaa kuukaudessa,mies kun tulee töistä minä lähden muutamaksi tunniksi siivoamaan . Ei mitään herkkua, mutta sitä pystyy tekemään illalla. :)

Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
Mä oon miettiny noita vaippojen tekoa, mutta ei siinä rikastumaan päsis, varsinkin kun ei mitään omaa puotia oo niin noissa huuto.neteissä sun muussa vaan pitäs myydä.
Sitten mietin että jos jostain sais hyvän kantotakin kaavan, niin niillä vois saada jo vähän enemän voittoa.
Ja yleensäkin tolla ompelulla olis kiva jos muutoman roposen sais tienattua, mutta ei taida kukaan haluta maksaa mitään ammattitaidottoman (siis ei mitään koulutusta moiseen) käsitöistä.

En usko et on ihan noin. Moni kouluttamaton tekee varmasti hemmetin hienoja käsitöitä. Ja ite ainakin arvostan ihan älyttömästi itsetehtyjä, paljon enemmän kuin kaupan massatuotantoa. Enkä mä sillon mieti että onkohan tekijä nyt varmasti opiskellu, jos tekele näyttää siistiltä ja kestävältä
:D

Alkuperäinen kirjoittaja Marja:
Otat lapsia teille hoitoon? Saa omat lapset leikkikavereita ja sinä lisätienestiä. Lehteen vaan ilmoitus, monetkin tarvitsee sillointällöin vähäksi aikaa hoitajaa ja kuka olisikaan turvallisempi vierashoitaja kuin koti-äiti?

Jaa-a, kyllähän monetkin äidit ovat epätasapainoisia ja satuttavat lapsia jne ( vaikka päältäpäin ei uskoisi ) .En minä kovin äkkiä luottaisi vieraaseen, edes kotiäitiin . ;)

Yhteistyössä